Mi-s de la Tara 28 octombrie 2013 / BUZAU


Judetul Buzau la Mi-s de la Tara din 28 octombrie 2013 video la Prima TV.
"Mi-s de la Tara" data 28.10.2013 online reluare pe primatv.ro cu alegerea unei fete care sa aiba sanse reale de castig in ultima faza, care se va disputa la Bucuresti. "Mi-s de la Tara" 28 octombrie 2013, cu o supriza placuta pentru telespectatori, deoarece persoana care trebuie sa decida si sa caute tinere frumoase intr-o comuna din judetul Buzau, este chiar un personaj foarte cunoscut, el face parte din grupul Vacanta Mare si fost numit Garcea, dupa rolul din acest serial, in Mi-s de la Tara episodul de azi 28.10.2013, cu probe interesante si inedite. Botezatu in ep 5 este reluare pe net primatv.ro
Mi-s de la Tara 28 octombrie 2013 ora 20.30 - Prima TV


Related Posts



0 comentarii :