Impozit AUTO 2010 Impozit pe masina 2011


Impozite auto 2010 Impozit pe masina anul 2011, potrivit noilor prevederi legale cu modificari la impozite mijloace de transport in acest an

Cat platim impozit auto in 2010, in functie de capacitatea cilindrica si tipul de masina. Nu sunt modificari foarte mari pentru acest an.

-motorete, scutere, motociclete si autoturisme de pana la 1.600 cm 3 inclusiv: 8 lei/200 cm 3 sau fractiune din aceasta;
-autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 1601 si 2000 cm 3: 18 lei/200cm 3 sau fractiune din aceasta;
-autoturisme care au intre 2001 si 2600 cm 3 : 36 lei/200 cm 3 sau fractiune din aceasta;
-autoturisme intre 2.601 si 3.000 cm 3: 72 lei/200 cm 3 sau fractiune din aceasta;
-autoturismele cu o capacitate cilindrica de peste 3000 cm 3: 145 lei/200 cm 3 sau fractiune din aceasta;
-remorci, semiremorci sau rulote, impozitul va fi cuprins intre 8 si 55 lei.

vezi Impozit auto 2011

impozitul auto 2010 si 2011, taxe locale.


Related Posts



71 comentarii :

Anonim ,  26 februarie 2010, 00:08  

La sfarsitul lui martie 2010 vreau sa-mi cumpar un autoturism . Va trebui sa platesc taxa si pentru trim.I ? Sau voi plati doar pentru 3-4 zile din trim I ?

Anonim ,  10 aprilie 2010, 22:29  

am acceptat si asta e deajuns pentru ei odata ce s-au platit impozitele deja le-am dat mana libera cum s-ar spune.degeaba ne ranim ficatii cu ei...aveti perfecta dreptate toti de mai sus.
IDEM ANONIMII ca numai am injuraturi noi..

Anonim ,  17 aprilie 2010, 09:01  

Mai dintre toate taxele astea ilegale si abuzive, impozitul ma ingrijoreaza cel mai putin. Insa, problema drumurilor ramane in continuare. Stau romanii ca prostii si casca gura la Realitate vazand cum il ancheteaza pe Casuneanu pentru trafic de influenta, insa nu spune nimeni nimic de averea colosala stransa de nemernicul asta din banii nostri, ai celor care platim taxe dublate de drum, atat in rovigneta cat si in combustibil. Romani treziti-va si hai sa-i punem la zid pe nenorocitii astia. Ma intreb pana unde au de gand sa mearga si mai ales, pana unde trebuie sa se ajunga ca poporul sa se sesizeze si sa-i futa in cur pe toti mafiotii astia de cacat. Bine ca se extaziaza lumea privind bolizii golanilor astora dar nu se intraba nimeni cum au fost ei cumparati, din ce bani...
La zid futuva-n gura de nemernici.

Anonim ,  23 aprilie 2010, 20:25  

impostorilor ,am masina in leasing ,nu sint proprietar de ce sa platesc eu impozitul masinii daca eu sint doar utilizatorul......oare daca nu platesc rata la masina nu imi ridica masina din curte firma de leasing deci in consecinta firma de leasing e proprietar si ea ar trebui sa plateasca ...asa mi se pare corect si cinstit.....in romania mai e putin si ne ia taxa si pe sexul cu sotia

Anonim ,  23 aprilie 2010, 20:28  

sa mai intre curtea de conturi si pe la astia care administreaza banii din accize la benzina si motorina ,la banii din taxa auto sa vedem si noi unde se duc banii nostri

Anonim ,  6 mai 2010, 23:25  

ideea cu revolutia e chiar buna....zice-ti cand se incepe ca ma duc si eu...de ce nu se ridica si salariile dak tot trebuie sa platesti impozit asa de mare...si..cu drumuri...alea nu se pot numi drumuri.....nici cu bicileta nu poti circula pe ele...la gropile alea....

Anonim ,  25 mai 2010, 22:31  

cum olm fac eu ca am o masina cu 4300 cm3

Anonim ,  11 iunie 2010, 10:44  

nu se mai poate fratzilor sa facem revolutie ca astia asi bat pl de noi

Anonim ,  26 iunie 2010, 15:42  

ce blegi sunteti voi ce scrieti aici...si ce daca au bagat impozit mare ..daca vrei platesti daca nu nu. Asta se intampla intr-o tara membra UE,unde locuitori ei sunt doar niste destepti ascunsi dupa tastatura,..! Unde ati fost voi atunci cand sau bagat taxa de imatriculare ,de impozitare mare,de apa de ploaie,etc..de ce nu ati iesit in strada alaturi de noi cei putini care am protestat cu adevarat...ca de e bine cand vezi de la tv nu?...acum platiti milogilor.

Anonim ,  26 iunie 2010, 21:44  

impozitul auto va creste in 2010 la masini cu capacitate sub 2000 cm3 ?

Anonim ,  27 iunie 2010, 11:33  

impozitul pe autoturisme 2010 este mare dar in 2011 vom avea impozit si mai mare, deoarece se maresc toate taxele, inclusiv cele pe asigurari masini si impozite locale

Anonim ,  28 iunie 2010, 14:37  

am cumparat un logan nou acum o luna acum trebuie sa platesc 490 euro taxa de poluare e normal

Anonim ,  1 iulie 2010, 00:28  

am cumparat un bmw 760 din 2007 taxa de poluare pt euro 4 este 6673 de euro impozitul este 4350 de roni de maine este dublu Boc te felicit pacat ca nu ai fost tu in locul matusii...........

Anonim ,  1 iulie 2010, 09:47  

am inteles ca noile impozite auto la masini de la 1 iulie sunt mai mari pentru autoturismele cu peste 2000 cmc
platim impozit auto mai mare cu 100%

Anonim ,  1 iulie 2010, 11:16  

luxul se plateste, ca oriunde in lume.vrei masina cu motor de 3000cmc, atunci platesti.vrei 4 case, atunci platesti.mi se pare normal

Anonim ,  1 iulie 2010, 12:05  

nu imi vine sa cred
am citit azi legea cu noua taxa auto

ncepând cu data de 1 iulie 2010, posesorii autoturismelor cu motoare mai mari de 2.000 centimetri cubi vor plăti impozit dublu pentru maşinile lor

Anonim ,  1 iulie 2010, 12:54  

de ce se plateste doar la masini peste 2000 cm cubi,motorina sau benzina consumi mai mult ,taxa de drum mai mare ,servis mai scup,ce vor astia sa mergem toti cu biciclete, cand o sa platim impozit si la mersul pe biciclete sau la mersul pe jos.am ajuns tara nimanui fiecare creste taxele cum vrea. rusine sa va fie domnilor

Anonim ,  1 iulie 2010, 13:06  

frustratilor care nu au masini de capacitate mare li se poate parea normal ca impozitul pentru acestea sa atinga cote nesimtite. dar de ce nu introducem taxa pentru prostie ? oricum platitorii de astfel de taxa vor fi mai numerosi decat cei cu autoturisme de lux, deci bugetul va avea de castigat ! si apropos, pentru masina mea am muncit ! nu toti cei care sunt bogati fura !
capitalisti din romania, uniti-va !
nu lasati pomanagiii si puturosii sa va oblige sa le sustineti nemunca !
am zis !

Anonim ,  1 iulie 2010, 13:31  

frustratilor care nu au masini de capacitate mare li se poate parea normal ca impozitul pentru acestea sa atinga cote nesimtite. dar de ce nu introducem taxa pentru prostie ? oricum platitorii de astfel de taxa vor fi mai numerosi decat cei cu autoturisme de lux, deci bugetul va avea de castigat ! si apropos, pentru masina mea am muncit ! nu toti cei care sunt bogati fura !
capitalisti din romania, uniti-va !
nu lasati pomanagiii si puturosii sa va oblige sa le sustineti nemunca !
am zis !

Anonim ,  1 iulie 2010, 15:21  

si cei care au platit impozitul trebuie sa mai plateasca si marirea. si pana in septembrie sau ne lasa pana la sfarsit de an????

Anonim ,  1 iulie 2010, 16:51  

Art. II.
(1) Pentru anul fiscal 2010, termenul de plata a diferentelor de impozit rezultate in urma aplicarii prevederilor prezentei ordonante de urgenta este 31 decembrie 2010.
(2) Persoanele fizice care achita integral pana la data de 30 septembrie 2010 impozitele recalculate in urma aplicarii prevederilor prezentei ordonante de urgenta, pentru diferentele rezultate, beneficiaza de bonificatia stabilita prin hotararile consiliilor locale adoptate pentru anul 2010.

E limpede.

Oare ce mai urmeaza?

Anonim ,  1 iulie 2010, 20:29  

oameni buni...de ce nu intelegeti!!!!! ca noi-Romani asa santem-ca pina cand nu ne ajunge cutitul la os!!!!!!!!!!!!!!!!ne face toata organizatia POLITICO-MAFIOTA ce vor pulile lor si a neamurilor lor!!!!-cu viata noastra,,si cand ajunje cutitul la os iara mor catva 100-te de martiri romani care se uita cu timpul...nu asa treb sa facem ar treb pentru ori ce mic lucru facut abuziv cu viata noastra isit pe strada de fie care data cand li se scoala lor pula sa ne puna la supt---mult si bine sa le aratam tot mereu ca nui de bine si nu putem accepta sa fim pus la supt pula in viata asta de zi de zi...cu copii nostri si cu familiile noastre,,,asa ar trebui.

cordaciul lu basescu ,  1 iulie 2010, 21:31  

mai fartati..cu riscul de a parea limitat in viziuni..tot ce misca acum (si de un timp) in tara (asta ce a ajuns, tot cu voia multora dintre cei fututi acum la greu, curva cacanarilor de la pdl)trece drept prin pula lu basescu. cine mai crede inca in povesti cu feti frumosi si cosanzene in chip pe ministrii sa se duca sa-si de asingur palme la coaie pana face ochii cat cepele.. Pana gunoiul de basescu ramane ca o pula belita in fruntea tarii nu o sa avem decat futai la curu gol. si aia cand i se scoala lui madularu infect. iar dupa ce ne trece pe toti in pula lui de toata jena (apropos..nu cred ca coarda aia de udrea, care mai e virgina cel mult in urechea stanga, are fericiri cu rahatu asta amarat..cel mult se chinuie sa-i mai insufleteasca putzulika aia jenanta) isi ia lingaii la muie si pana ce ii umple de sloboz nu se lasa..
deci..musai sa infiintam o brigada de homalai din aia dedicati trup si suflet cauzei si sa le dam o sarcina de mare raspundere nationala..sa-l prinda pe base si sa-i traga o sesiune de grup pana o ia razna si dispare in cele zari..dupa care cocalarii aia pe chip de oameni ai guvernului se vor roi singuri ca rahatul pe tzejea de la decantor...amin

Anonim ,  2 iulie 2010, 07:19  

cat voi plati pt un GRAND CHEEROKE 5.2L !7600ron

Anonim ,  2 iulie 2010, 08:33  

extraordinar ce se intimpla.. dupa ce ca toate urca si salariile scad de unde sa mai putem trai?
da lasati-ne sa respiram !! mai puteti fura mult? de 20 ani nu va-ti facut plinu? opriti-va ca deja s-a umplut paharul .nu mai pot in tara asta !!!!!! vreau revolutie !

Anonim ,  2 iulie 2010, 16:28  

prosti economisti mai au astia i-a uitati-va cum raman astia cu pula in brate in loc sa ia impozit putin de la multi fac tocmai invers Eu am o Alfa romeo din 1990 motor 2500 114 cp si sunt om de varsta medie lucrez la privat pe 1000ron si 2 copii minori masina am cumparat-o in 2000 si am dat pretul unui apartament pe ea taxele erau mici atunci si in situatia mea am fost multi dar din ce in ce mai putini deorece statul putea sa ia impozit si de pe vechituri ei nu va mai lua o duc la rabla si ca mine multi de exemplu astia cu vechituri de 15-20 de ani tineau si ei ca avea sau nu neaparat nevoi e de ea o masina si plateau impozit RCA rovinieta carburanti ulei antigel service vulcanizari acumulatori spalatorie toate acestea insumau can 5000 lei pe an si traiau si alti de pe urma masinii dar cu marirea taxelor an de an numarul acestora a scazut multi au renuntat la ele si de acum partea accea care o tinea cu mare efort e strangulata si vor aduna si ami putin si mai putin pana vor vedea cati sunt de prosti foarte bine ati facut ca ati dublat impozitul ptr masini de lux de 20de ani masini DE LUX SUB 2000 CC VA SCAPA EU UNUL AM HOTARAT O RADIEZ DAR SI ASA PANA O FAC INTR-O LUNA VA TREBUI SA PLATESC DIFERENTA LA IMPOZIT NU-IASA BOC LUATE-AR DRACUL GOL

Anonim ,  3 iulie 2010, 21:15  

Am S Class de 3200 cmc si mi se rupe pula de cat vor jegosii sa mareasca impozitele, de-a dreq nu o vand. sugeamati cardanu de nasparlitii dreq de comunisti basesisti...

Anonim ,  4 iulie 2010, 22:58  

Nici in P--a nu ii doare pe dragii nostrii guvernanti asa ca va agitati degeaba. Cum credeti ca au ajuns la guvernare? Prin tupeu si nesimtire (am raspuns eu pentru cei care nu vad lucrurile clar)
Degeaba, romanul nu stie sa isi apere drepturile. Niciodata nu a stiut. Istoria ne arata acest lucru. Doar nu mai credeti inca, ca pe Ceausescu l-au dat jos romanasii nostrii "suparati"... "noroc" ca au avut strainii initiativa din motivele lor desigur. Romanii stiu sa taca, sa inghita, si sa se planga. Cam ATAT.

Anonim ,  5 iulie 2010, 12:21  

cum poti traii cu 300 ron, din 14400lei/an 14 100 se duc pe chetuieli stric curente , gas, curent, apa, lemne, ipoziit auto, imp casa si medicamnete. Ce au de gand sa ne extermine pe toti?

Al Capone ,  5 iulie 2010, 14:20  

Astia care aveti masini peste 3000L nu sunteti cu nimic mai sus de aia de la conducerea tarii care se mira pe zi ce trece de prostia in care se adanceste populatia tarii. Ca sunt niste nesimtiti si niste scursuri avide dupa avere asta nu o contesta nimeni. Dar ce ne trebuie noua masini cu capacitatea de 4000L,5000L etc, cand drumurile din tara sunt intr-o stare deplorabila in proportie de 80% (cel putin) sau daca sunt intr-o stare buna, atunci se circula bara la bara. Daca masina iti consuma 3 caldari cand schimbi viteza si platesti in felul asta taxe mai mult ca altii nu inseamna ca e bine. Ganditi-va ca intr-un viitor nu foarte indepartat s-ar putea sa ne trezim fara petrol (fara combustibil, fara curent electric etc). Atunci cu ce o sa mergeti? Da, cu bicicleta, sau ne intoarcem in trecut si mergem cu carele trase de boi si cai. Daca ai bani sa tii o masina te gandesti inainte sa o cumperi, nu te plangi dupa ce ai facut o alegere proasta. Ganditi-va de 1000 de ori inainte sa faceti orice si ganditi-va si la viitorul urmasilor si al planetei!!!

Anonim ,  6 iulie 2010, 16:51  

Da oare mai poti face agricultura cu bicicleta sau caruta ? Pai nu iti trebuie o camioneta sa cari cu ea ? Ce fac spre exemplu amaritii care au cite un ARO vechi ? sau vreo camioneta veche cu motor mare, da care nu are mai mult de 100 CP si are viteza maxima de 100 km/ora ? Astia intra in categoria "bogatilor nesimtiti" cu Audi Q 7 ? Faceti o mare confuzie ! Nu orice masina cu motor de 3000 este masina de fitze si nici de curse ! Mai sint si masini de munca !

Anonim ,  6 iulie 2010, 17:56  

Eu am o masina diesel din '87 care consuma cam 7-8%, mai putin decat multe Logan-uri care se tarasc pe "soselele" din Romanaia.
Am o singura problema la ea: are motor de 2998 cmc, si cretinii astia care "ne conduc" s-au gandit sa impoziteze marimea motorului la fel, indiferent ca valoarea masinii e de 1500E sau 100.000 E.
In plus cred ca ma fac sa platesc daca au dat legea asta ILEGALA.
"Orice modificare sau completare la prezentul cod intra in vigoare cu incepere din prima zi a anului urmator celui in care a fost adoptata prin lege".-art.4 din Capitolul II din Legea 571/2003 (Codul Fiscal)
In plus alin.1 al art. 4 din Codul Fiscal scrie: "Prezentul cod se modifica si se completeaza numai prin lege, promovata de regula, cu 6 luni inainte de data intrarii in vigoare a acesteia".

Dar e mai usor sa lansezi o lege ILEGALA prin care sa vina fraierii sa-ti aduca banii la ghiseu decat sa redresezi economia prin munca.
Si aici ma refer la Politia Romana, Jandarmerie, Politia comunitara si alte Politii ale Politiilor ..., care se laudau de 1 Mai ca au dat amenzi de 1.5 mil Euro.
Deci daca se vrea se poate.

Oare decat sa introduca taxe si impozite nu mai bine scot organele astea pe strazi sa aplice amenzi.
Si daca omul nu-si poate plati amenda?
Atunci poate face munca in folosul comunitatii si iata cum se mai fac niste restructurari, caci statul primeste munca pe gratis.

Think about!

Anonim ,  6 iulie 2010, 23:51  

tantalaii astia nu pricep ca daca ai o masina de peste 2000cm3 nu inseamna neaparat lux

Anonim ,  7 iulie 2010, 15:25  

Ne cer sa fim solidari ca e criza , si ei ne belesc pe toate partile de bani , sa iesim in strada sa le dam sa ne belesca pula; sa nu-i lasam sa-si bata joc de noi ca asta fac, iar partea trista e ca noi ii lasam.Ajuuunge!!! ca mie greatza de tara asta de kkt cu legile ei cu tot.

Anonim ,  8 iulie 2010, 23:07  

am facut "gresala" sa-mi iau o masina de 3700ccda sa nu va imaginati ca e de lux...car mobila si tinichele..acum platesc impozit 54 de milioane.in 3 ani cu banii de impozit imi pot lua alta..ce-i de facut?o solutie viabila nu iesitul in strada ca iei si de batut si nici nu te baga nimeni in seama...vreo idee?

Anonim ,  8 iulie 2010, 23:09  

vb degeaba ca nu ne asculta nimeni.o salutie viabila pt masini de peste 3500 stie cineva?sa-i futem si noi pe ei....

Anonim ,  15 iulie 2010, 21:38  

nu revolutie k n 89 bai prostilor,mor oameni nevinovati,privind situatia n kre i tara asta shi poporul ei.la vot stiti sa va adunati gramada.la fel shi k sa i dam jos.dar cum spunea cineva mai sus,nici unu d aici n are tupeu sa iasa n strada.nici makar n fata inaptilor kre t opresc la marginea drumului(politia la ciupeala)n aveti tupeu sa comentati.la fel shi burtosii,gusatii din conducere,shi permit cu mutii,majoritatea tarii.pacat,n o sa va treziti curand.shi pacat k mai nimeni nu shi cunoaste drepturile k sa poata deschide gura,referitor la tot cu ceea c shi bat astia joc d lume.sunt multe d spus dar nimeni nu aude dak scriem k fraierii aici.mai departe n o sa ajunga.donatii pt sinistrati tot noi donam k ei fac coaie mari cu banii furati din muk romanului.dzau mamii lor d nenorociti.

Anonim ,  20 iulie 2010, 23:14  

de ce nu se pla teste impozit dupa valoarea de catalog a masinii??? de ce un aro cu motor de 3l de 69cp se plateste mai mult ca la o masina cu motor de 1.3l cu po putere mai mare(89cp)????
de ce??

Anonim ,  22 iulie 2010, 22:31  

pentru o masina de 1800cm3 tr sa platesc 180 ron? asta se intimpla in jud Arges com. Cicanesti

Anonim ,  24 iulie 2010, 13:42  

Mda.Pana una alta au si ei dreptate la un momentdat. De exemplu ca sa ai o masina de peste 5000cm3 iti trebe o matusa milionara.Daca iti permiti o masina luxoasa ...atunci iti permiti si impozitu. Dar nu sunt de acord ca treaba asta cu marirea sa se aplice de la 2000cm3....sa inceapa drq de la 4000cm3 .Eu am masina cu 6300 de cm3 cl63AMG si cred ca am vro 2500 de euro impozit sau mai mult, dar nu ma afecteaza foarte tare..pun niste bani deoparte si gata ,dar saracii oameni cu aro sau fel de fel de alte dracii dastea nu stiu ce-o sa se faca.

Anonim ,  26 iulie 2010, 16:32  

va plangeti ca niste curve proaste toti(fara aia de muncesc cu masinile).La ce mama dracului v-a trebuit masina de peste 2000 cmc?? Sa va aratati ce tari sunteti?? dar una de 1600 cmc va statea in gat? Asa va trebuie, ar trebuie sa se bage taxa suplimentara si pentru cp.....Mareste taxa Basexule si pentru CP....ca e o tara numai de figuranti..:))))Cersetorilor...La Munca.....

Anonim ,  27 iulie 2010, 11:24  

baaaa idiotule nu vezi ce prost gandesti in tara asta nu este vorba numai de acest impozit pe masini!!!mai sunt si alte imp.si taxe aberante.tara de cacat plecati toti in lume la lucru.pe mine momentan nu ma afecteaza eu lucrez in germania cu acte de vreo 6luni si voi mai lucra.dar este vrb de viitorul copiilor si nepotilor nostri.trebuie dezgropata securea razboiului sa starpim raul de la radacina (PCR)

Anonim ,  8 august 2010, 01:02  

Mi se pare aberant sa platesc pt un Opel Omega 2.2 DTI 780 roni e total aiurea daca si Omega e masina delux...

Anonim ,  9 august 2010, 14:16  

da ce ziceti ca socru-meu are de platit pe un aro pushcat din 85 pe care-l foloseste numa la tara, exact ca unu care are Q7!!!!

Anonim ,  9 august 2010, 23:20  

Inscrieti masinile in strainatate!! Va costa mai putin si impozitul, si RCA! In Ungaria spre exemplu, pe langa capacitatea cilindrica se ia in considerare si vechimea masinii. Cat mai nou este o masina, cu atat mai mare impozitul, iar cu vechimea masinii, impozitul scade considerabil! Am inteles, ca si in Bulgaria sunt taxe mai mici.
Nu dati nici un leu acestor hoti!

Anonim ,  13 august 2010, 17:11  

acest impozit este tipic romanesc. guvernantii nostri dau dovada de neprofesionalism.modul de calcul al acestui impozit este cat se poate de mioritic, si este clar a modului de gandire a celor ce ne conduc.sunt de acord ca sa platesc un impozit mai mare pentru un autoturism mai mare(repet pentru un autoturism mai mare).motorul unui autoturism in tarile EU este o piesa de schimb.acum daca intentionezi sa impozitezi luxul trebuie sa ai in vedere mai mult decat cmc unui motor.o sa ma explic :un autoturism mercedes din 1980(cobra) cu un motor de 3000 diesel care dezvolta 75kw/80cp,este lux fata de o skoda octavia din 2009 cu motor de 1998 diesel care dezvolta 130kw/150cp.eu cred ca trebuie sa se ia in considerare si anul de fabricatie si mai ales puterea care o dezvolta acel autoturism.deci: cmc+kw/cp+an fab.+poluare=impozit.aceasta ar fi o abordare si un calcul mai corect .sper ca m-am facut inteles.

Anonim ,  14 august 2010, 17:48  

fratilor ascultati la mine ce va spun nu va mai stresati cu nenorociti astia ca ii doare-n pula de noi nu mai platiti impozitu la masinile care va-ti chinuit sa le cumparati cu motor mai mare de 2000cm nu au ce sa va faca ganditi logic un opel 2003 sau un bmw 2003 peste 10 ani e o masina de nimic ca una din 93 valoreaza 1000e atunci la ce sa platesc eu timp de 10 ani de exemplu la opelu meu 500e pe an in zece ani sunt 5000 mii de euro ma folosesc de ia si dupa aia sa o ia statu sa se spele pe cap cu ea.perfect legal

Anonim ,  2 septembrie 2010, 13:37  

si noi am cumparat in dec.2008 un ml400 ,din 2002. asta am gasit ieftin atunci si ptr. soselele din ro aveai nevoie de ceva sigur ptr. drumuri lungi .
1.este inadmisibil ca guvernul sa schimbele legile de pe o zi pe alta fara sa-ti acorde un timp ptr. a putea sa vinzi bunul ptr. care nu poti achita impozitul !
2.este inadmisibil sa platesti acelasi impozit ptr. o masina uzata si ptr.o masina noua .corect ar fi ca la calcularea impozitului sa se tina seama si de valoarea bunului (evaluare)

Anonim ,  14 septembrie 2010, 11:22  

da...esti un prost....tata are ferma la tara si am 2 auto aro de 3000 cmc, cu ele o sa iti dau flashuri pe a2 la 130 km/h....esti un bou dezinformat, nu ai inteles nimic din ce ai citit mai sus....nimeni nu se plange de taxa care se ia pe bune(la masinile puternice,performante,noi, cu cilindree mare).doar ca taxa se aplica si la masini care numa de lux nu sunt. uite iti fac un cadou de lux un aro de-al meu, sa mergi si tu ca mine la fisc si sa ti se faca ochii cat cepele cand iti cer 50 de mil impozit. du-te in pizda matii de prost, ar trebui impozitata prostia, asa tu ai aduce mai multi bani decat eu care am 3 masini peste 3000 cmc din care doar una ar putea intra, oarecum, la lux(e un pajero, dar te rog eu sa vii la mine in ferma cand ploua)...deci mori, tu ,prostule de pretutindeni care crezi ca taxele astea marite nu te afecteaza pe tine ci pe aia bogati...ei uite afla ca eu o sa platesc taxele ca am bani, ca tata munceste si eu la fel cot la cot pe camp, dar tu boule cu ce o sa iti platesti factura la gaze cu salariul tau eventual micsorat cu 25%? gandeste de 10 ori, scrie odata!

Anonim ,  20 septembrie 2010, 14:35  

stiti povestea lui Lapusneanul? o masura ca aceasta trebuie luata, pentru ca daca moare unul din guvern nu e destul, trebuie exterminati toti cand se aduna la vreo sedinta si incendiati, guvern , parlament ....presedinte.

Anonim ,  21 septembrie 2010, 22:53  

pana nu o sa moara toti astia care ne conduc acum nu o sa fie bine in tara.

Anonim ,  21 octombrie 2010, 16:56  

160g-225G CO2/KM aceste este nivelu de poluare si impozit la un motor ce cuprinde 2000-3200cmc euro 5. Sa zicem ca pe euro 4 creste cu maxim 70%
Franta: 750 euro
Anglia: 300 euro
Germania: 200 euro

Sursa; 'gogal, goagal, gagal" deci datele nu pot fi corecte, dar orice informatie eronata are la baza un adevar, si acela e:
cred ca avem un impozit foarte ridicat in comparatie cu un salariu mediu care in romania este situat undeva la 300-400E.
FRATILOR, INC-O DATA!!!

Anonim ,  20 noiembrie 2010, 15:06  

Impozitul este normal sa fie mare pt masinile de peste 2000cmc !
Cum sa zici ca a avea o masina de +2000cmc nu e lux (luxul de a depasi pe altii in trafic , e a te incorda ca ai masina , pe drumuri cu max 130 kmh de ce ai nevoie de motor mare), altii abia au o caruta sau o dacie 1300 sau salar de 600 RON !
Vrei masina sau fitze , nu uitati chiar si cele de 1900 1800 sunt c-am mari pentru tara noastra!
Ai bani multi de fitze (plateste), cele mai multe accidente la noi in tara le fac ce-i cu masini "puternice" !

Anonim ,  20 noiembrie 2010, 15:19  

si 500000 fitosi cu masini tari !

Anonim ,  22 noiembrie 2010, 02:13  

am un audi a8 din 2005 si nu mi se pare o masina de lux... un calcul simplu al impozitului 4200:200x145=3045lei:12luni=254 lei pe luna.... ce imi da mie statul de 254 de lei ?? cumva am leasing la stat ? si statul mai ma impozitat cand am scos bani din firma sa imi iau masina asta... atata nesimtire numai in romania se poate....

Anonim ,  16 decembrie 2010, 17:47  

Noi de ce nu platim numa cu fise impozitele?
Daca ei bat joc de noi, sa facem si noi la fel!!!

Anonim ,  26 decembrie 2010, 22:22  

sa fiti de ras!!! va rupe capra vecinului !!la greci a pus cativa banuti in plus la benzina si au dat foc la tara!! uitativa la telenuvele,vedeti ce se mai intampla cu elodia... si o sa aveti deja exista un viitor de cacat!! au ucis un ceausescu si-au adus 100 de ceausisti!

Anonim ,  12 ianuarie 2011, 23:04  

fratilor ne ducem in lume sa lucram sa le aducem la nemernicii astia bani la buget ei se inbogatesc si noi ne chinuim printre straini da venim sa le platim impozite ne am saturat da nu facem nimic sa scapam de ei daca aveti o idee postatio pe net .

Anonim ,  7 februarie 2011, 17:19  

Nu va mai strofocati degeaba ca nu puteti schimba nimic, cat despre rovolutie sau alta razmerita stati linistiti ca nu puteti face nimic. Odata si-odata tot supara Base pe cinva si atunci cade pana atunci, platiti.

Anonim ,  11 februarie 2011, 09:40  

adevarul este ca suntem slabi,ne meritam soarta...am citit cateva comentarii si printre ele a scris cineva ca si-a cumparat logan NOU in 2010 si plateste taxa auto 490euro parca...asa va trebuie,cumparati masina protejata de taxa pe care o f.u.t.e taxa acum,adevarul e ca nici nu meritati alta masina,dacia frate,sa le ste-a in gat lui Basesc.u si lui Bo.c si sa se gandeasca bine cat mai rezista romanu cu sarea pe rana...VA VINE RANDUL!!!

Anonim ,  11 martie 2011, 22:58  

ar trebui sa nu mai plateasca nimeni impozitu la masina sa vedem ce o sa ne faca??ar avea ce nu k e o tara intreaga...da da degeaba zicem daca nu facem asa

Anonim ,  11 martie 2011, 23:01  

ar trebui sa nu mai plateaca nimeni impozit.u si o ia toti in gura ce poate sa ne faca e o tara intreaga care le sare in cap,dak nu facem noi ceva ei nici atat

Anonim ,  13 martie 2011, 09:18  

Am acceptat prin tacere sa platim gaze curent apa benzina si taxe mai scumpe in conditiile an care toata infrastructura au mostenito de la ceausescu nu au cumpatat un stalp sau o teava de gaze dar ne pun sa platim ne justificat de multi bani pentu orice si o vor mai face atata timp cat noi ancuviintam prin tacere si ducandune sa platim de fiecare data probabil ca asta meritam

Anonim ,  18 aprilie 2011, 19:12  

Daca sunteti romani eu nu va cred ! Cei care sunt romani sau dus "D-zeu sai Odihneasca , noi suntem slugi ce muncim la boerime mirsava ce ne ia si aerul curat cu toate regulile lor !Cei ce nau un D-zeu nu gandi ca e ca tine e ca deavolul si cu cat il pali cu rau e se simte bine !Eu am o singura felicitare "desteaptate o data romane ca degeaba-ti canta imnu ca tot ne desteptat esti!Asa ca ne meritam soarta cu imnul asta spurcat ce trebue schimbat!
D-zeu sa va aibe in paza !Nu va perdeti nadejdea Romani!Salvarea noastra o sa vina cu siguranta!
Nu e o solutie plecarea in strainatate credetima!

Anonim ,  30 aprilie 2011, 13:01  

Sunteti jalnici fratilor, sa ajuns aici pt ca nimeni nu a ridicat un deget; nu ati facut nimic pt ca sunteti prosti si ca exemplu acum judecati un ministru de externe pt ce se intampla la interne, il acuzati pe basescu dar nu sunteti constienti ca deciziile se iau la nivel de parlament il judecati pe boc si actuala conducere dar ati stat cu degetu un cur si v-a placut cand vindea iliescu fabricile si va prostea cu 10 salarii, da asta e romanul nostru, eu macar am scuza ca eram un copil pe vremea aia dar voi unde erati? Veniti acum si tipati ca s-au marit taxele si au taiat salariile la bugetari dar s-a intrebat macar unul din voi de ce s-a ajuns in situatia asta? E vina lu basescu si a lu boc ca ati fost prosti in trecut? Acum ce preferati, sa faca si actuala conducere imprumuturi externe sa o duceti voi bine 4 ani cat mai are asta din mandat si sa plateasca copiii nostri inzecit? Voi dimineata cand va uitati in oglinda sunteti mandri de ce vedeti? Stiti doar sa injurati si sa acuzati ca doar e mai simplu sa cauti un vinovat decat sa studiezi problema in ansamblu siin mare parte va inteleg atitudinea, voi cei ce ati trait in comunism sunteti invatati sa fiti condusi ca niste oi sa munciti la fabrica unde mai mult se tragea chiulu sa furati cat se poate ca asa se facea inainte si sa va vina banul la sfarsit de luna. Vremurile s-au schimbat fratilor va uitati peste granite si va place cum e la vecini.. cred si eu dar aia gandesc nu lasa pe altii sa gandeasca pt ei, aia nu accepta sa vina strainii sa vanda fabricile la fier vechi si sa deschida moluri voi ce faceti, stati in casa si tipati ca viata e scumpa?

Anonim ,  28 august 2011, 11:08  

Salut! NU sunt de aceeasi parere cu cei care spun ca o masina peste 2000cmc este o masina de lux...eu am un jeep de 4000cmc si am dat pe el 1300 euro inmatriculat in ro si dupa taxa de impozit il platesc la fiecare 2 ani....lux este taxa nu masina...si am protestat degeaba...pt ca sunt mai multi prosti ascunsi in carapacele lor decat cei care ies ... asta este tara noastra

Anonim ,  14 septembrie 2011, 19:59  

care vorbiti de masini de lux mancati kkt cu gura plina...ce nu se poate sa ai pe o cazatura de masina motor de 3000cm??este un lux sa ai mai multe case?? dar cei de la tara care au aro ?? dc sunt obligati sa plateasca impozit la un aro cat un x6? eu personal am un jeep mai vechi pe care l-am inmatriculat in bulgaria.

Anonim ,  14 septembrie 2011, 20:33  

taxa ar trebui sa fie calculata cu x% din valoarea de pe factura sau din evaluarea anuala . ex: cum este evaluata pentru polita casco . taxa pentru capacitatea cilindrica este o prostie... sunt masini de 2000 cm ce ating 100.000 euro...nu se poate sa plateasca impozit ca pentru un logan... am un prieten ce a cumparat un x3 de 60k euro si plateste cat mine care am golf 4 de taspe ani.

Anonim ,  16 februarie 2012, 21:20  

se plateste impozit la un autoturism care nu circula? sunt plecat din tara....mersi

Anonim ,  14 septembrie 2012, 23:40  

cala noi nui la nimeni rusine basescule lasane frate ca neai gatat

Anonim ,  18 ianuarie 2013, 16:54  

bagamais pl in m lor de sclavi cu tara lor de cacat !