Giuliano din Romania copilul ala puternic - Video


Video cu Giuliano din Romania copilul ala puternic cu muschi la 5 ani. Vedeti ce antrenamente face Giuliano Stroe alias Micul Hercule. De la 2 ani ridica greutati si face culturism.



Daca nu vedeam aceste imagini nu credeam ca e posibil asa ceva. Giuliano Stroe este roman, are doar 5 ani şi locuieşte împreună cu părinţii săi în Italia. Este invitat des la televiziuni pentru a face demonstratii extraordinare.

Giuliano, copilul puternic pe Youtube:
Word strongers kid ! I am Giuliano and this is my story from when i am borm to arrive at age of 4 years, I am one champion, and I have one Guinness World Records.


Related Posts



2 comentarii:

micul culturist,  28 octombrie 2009, 19:49  

Giuliano Stroe este cel mai puternic copil din lume. El trăieşte cu familia în Italia, iar tatăl său îl antrenează de la vârsta de doi ani

de la doi ani ridica greutati si altii abia atunci incep sa mearga bine in picioare

copilul asta e nascut sa poate sa faca asemenea exercitii
asta e talent
nu vedeti cum se da peste cap?
si eu merg la sala de 5 ani si nu pot sa fac asa ceva , chiar daca am 28 de ani
aici nu e vorba numai de muschi

Anonim,  28 octombrie 2009, 19:53  

fantastic
copilul asta va ajunge departe
are viitorul asigurat