www.superbingo.ro - Super Bingo Metropolis


www.superbingo.ro - Super Bingo Metropolis la Antena 1 cu Tociu si Palade. O serie de cartoane costa intre 5 si 20 lei. Poate fi cumparat de la vanzatorii volanti si online. Numere extrase si lista castigatorilor la TV sau pe internet.

Premiile puse in joc se ridica la 1.5 milioane de euro. Aceasta valoare include premiul de Bingo Acumulat si Linie Acumulata, care nu se acorda in fiecare emisiune, ci doar atunci cand se realizeaza pana la Bila Maxima.

Update: din 2011 se pun in vanzare cartoane portocalii, violet si roz O serie de 3 taloane include si unul gratuit.

Pe site www.superbingo.ro este regulamentul jocului Super Bingo Metropolis castigatori si numere extrase la fiecare partida.


Related Posts



34 comentarii :

Anonim ,  19 aprilie 2010, 08:35  

WWW.SUPERBINGO.RO site-ul oficial nu merge sa cumpar cartoane online

Anonim ,  23 aprilie 2010, 18:45  

vreau sa stiu daca se pot cumpara cartoane din spania roquetas,fara sa le cumpar de pe net,si daca da,cum,si daca pe spatele fiecarui carton trebuie sa fie stampila rotunda sau nu.va rog sa ma lamuriti.multumesc.

Anonim ,  9 iunie 2010, 21:48  

toate "bune"la acest concurs,doar ca si-au dat dat cu firma peste cap.castigurile cele mari,tip superbingo,se castiga doar cu numele,ei(firma)neonorand suma cuvenita,intentionat sau nu.te trimite de colo-colo cu vorba(de aprox o luna),iar cand le dai telefon sa-i intrebi de premiu,te pune pe asteptare,spunand ca o sa fiti contactat.sunteti o rusine!!!!!!!!!!!

Anonim ,  5 iulie 2010, 00:16  

ieu vriau sa cunpar cartoane da cum fac sale platesc pentru ca io sunt in germani ioana

Anonim ,  18 decembrie 2010, 11:27  

dati premii mai mari nu mai bagati la voi in buzunare

Anonim ,  21 decembrie 2010, 11:26  

cei 2 ( sociu si palade ) sint niste nesimtiti vorbesc cu oamenii parca ar fi gunoaie,dupa ce ca vorbesc intr-una mai fac si pe nebunii ca noi sintem surzi si prosti, ar trebui schimbati si adusi niste oameni seriosi si cu bun simt.

Anonim ,  28 martie 2011, 11:03  

cind cistig si eu ca astept de un an?, maria- mizil.

Anonim ,  29 mai 2011, 08:04  

Asta nu e CAR. E un joc ca LOZ IN PLIC. Poti avea sanse sa castigi sau nu. Premiile nu se dau in functie de cat de vechi esti in joc. Daca nu pricepeti atata lucru utati-va la INIMA DE TIGAN si lasati-va de comentarii tampite.

Anonim ,  29 mai 2011, 12:40  

sal,sunt unul care se presupune ca am castigat 400 000 de ron .dar teapa mi sa propus 15 000 ron pentru ca sa le fac jocul tel si adresa falsa

Anonim ,  5 iunie 2011, 13:48  

daca chiar vreti sa castigati ceva svetii 2 solutii:ori la munca ori la munca.....:).a inca ceva din toata lumea care lasa comentarii aici junate sunt analfabeti...nu stiu sa scrie dar vor sa fie milionari....cititi o carte in plm si o sa castigati mai mult decat la bingo

Anonim ,  20 iunie 2011, 10:09  

Nu este nicio farsa. Eu am castigat de 4(patru) ori, sume mici-600 sau 1000 de lei, dar asta inseamna ca am fost in bol de 4 ori si puteam sa fiu "extrasa" la telefon de fiecare data. Sunt premii putine in raport cu numarul de bilete depuse si nu poate cadstiga toata lumea intr-o singura emisiune. Oamenii au nevoie de bani si nu mai rabdare, iar daca nu au castigat niciodata au impresia ca nu este corect. Eu cred ca trebuie sa credeti, sa nu mai injurati si sa faceti fapte bune pentru ca Dumnezeu ii ajuta pe cei buni. Am vazut pe listele de castigatori ca unii participanti au fost extrasi cu cate doua sau chiar mai multe bilete odata. Jucati in continuare, credeti, vorbti si scrieti frumos, faceti fapte bune si asteptati-va randul ca va veni!

Anonim ,  10 iulie 2011, 10:23  

referitor la persoana care face apel la fapte bune si credinta si tot ce tine de Dumnezeu...daca erai o persoana credincioasa stiai ca nu tre sa joci la super bingo si ca Dumnezeu nu i ajuta sub nici o forme pe cei care joaca la jocurile de noroc...din contra...

Anonim ,  11 iulie 2011, 02:18  

e pe bune dar daca luati doar o serie cum sa castigati?numai cine insista va castiga

Anonim ,  24 august 2011, 05:39  

mai fratilor eu sunt din spania am citit si eu mesajele astea pe aici si doar in romnia se poate intimpla deastea ma rog eu nu joc si nici nu am sa joc cel mai cinstit si frumos cistig e prin munca ta spor la jjoaca din partea mea vam pupat

Anonim ,  24 august 2011, 14:05  

Pentru cine doreste sa achizitioneze online cartoane la super bingo metropolis, poate folosi linkul de mai jos. In prealabil, trebuie sa va creati un user pe site cu care va puteti loga la fiecare achizitie ! Bafta !
http://www.superbingo.ro/#/manager_online/volar/

Razvan ,  11 septembrie 2011, 16:44  

cine vrea sa cumpare cartoane la superbingo metropolis sa intre pe linkul urmator si sa urmeze pasii de acolo...nu e greu...bafta tuturor
http://www.superbingo.ro/#/manager_online/rizzy/

Anonim ,  13 septembrie 2011, 21:13  

fraierilor nu o sa castigati veci......

Anonim ,  3 noiembrie 2011, 01:13  

o fi sau a nu fi norocos nu prea as crede in asa ceva am jucat editia trecuta si credetima nu am castigat nimic la un momendat mia stat si inima cand tot asteptam sa castig si tot degeaba fara nici-o speranta nu stiu ce sa mai cred decat sa spun asta-i omenirea ne fraerim unul pe altul

Anonim ,  3 noiembrie 2011, 01:15  

domne la data 30.10.2011 am verificat numerele si mia iesit o liniuta de 5 numere inseamna ceva sau nu am castigat nimic

Anonim ,  11 noiembrie 2011, 23:30  

cunosc pe cineva care a castigat in a treia editie la super bingo a extras un numar 23 si la scapat romica si a puso sa aleaga altul si a gastigat la numarul celalalt 40000 ron. si a dat publicitate in timpul publicitati au luat numarul 23 si au vazut ca erau 90000ron si au sunato inapoi pe fata si iau dat premiul de 90000ron fata este din hunedoara . eu unul nu cred ca este teapa am gastigat si eu de vreo 2 ori dar premi mici mult noroc

Anonim ,  13 noiembrie 2011, 18:27  

e pe bune presimt ca in seara asta o sa castig;)

Anonim ,  20 noiembrie 2011, 18:57  

nu mise pare corect deloc,pe bune,,,de cite ori a plecat caravana cu impartirea cartoanelor de fiecare data sau dus numai in zona lor,,si in partea timisoarei si aradului,oradea,dar pe partea Brailei,Glati,Piatra neamt,Iasi,Botosani,Suceava nu ati ajuns niciodata,,,astai dicriminare imprimul rind,si moldoveni cumpara cartoane cu caruta si nici cistigatori nu au fost in zona asta saraca,,,,SA VA FIE RUSINE SUPER BINGO METROPOLIS

Anonim ,  24 noiembrie 2011, 15:33  

am castigat 25 ron un fleac

Anonim ,  25 noiembrie 2011, 22:22  

apropo de telefoane daca primiti sms ca ati cistigat la bingo 500000 ron este teapa clara eu nu am jucat dar am primit sms ca am cistigat..si am sunat la nr. de tel. si mi -sa spus ca ma contacteaza dinsii...vezi sa nu este vrajeala

malberty 17 decembrie 2011, 08:37  

cum fak daca am castigat la extragerea telefonica??

Anonim ,  27 decembrie 2011, 10:06  

sunt de stul de corecti fata de alte jocuri de noroc de ex."loto6/49"dar nu putem castiga toti intro zi milioane

Anonim ,  27 decembrie 2011, 10:20  

de ce?????????????? la uni oameni nimic nui convenabil si vorbesc degeaba pe net"nu muncesc?"la bingo nu se castiga?ia uite ca se castica la fiecare emisiune destul de multi bani fata de ale jocuri de noroc si ieu joc de la inceput nam castigat cei drept inca nimic dar astai norocu o trecut de cateva ori pe langa mine,dar sa fim seriosi se catiga si destul de mult fata de alte jocuri de noroc la care se castiga o data pe an si atonci la ai lor.

Anonim ,  29 ianuarie 2012, 18:08  

de mult timp joc dar vad ca nu se merita ca nu castig asa ca nu merita

Anonim ,  7 februarie 2012, 13:18  

eu nu incuraje pe nimeni dar jucand veti castiga ,eu sunt una din fericitii castigatori cei drep mai putin dar se cunoaste ca joc ,asta e a 5 oara ca am castig de doua ori la premii fixe si de trei ori am realizat bingo ,trebuie sa ai rabdare , speranta si multa credinta pe cei ce nu vor nui obliga nimeni sa joace succese la toti

Anonim ,  21 februarie 2012, 23:05  

e pe bune chiar s-a inchis , asa am auzit , daca e adevarat ,sincer ma bucur , daca nu asta e.

Anonim ,  15 martie 2012, 12:20  

da s-a terminat dar ce se intampla cu angajatiii ,cu salariul lor si somajul?????????????????

Anonim ,  22 mai 2012, 15:33  

vrajeala curata se umbla numai cu minciuni sint judete de exemplu, din partea moldovei din care efectiv nu se trage nici cistigatoare si nici necistigatoare.mincini,minciuni si iar minciuni

Anonim ,  27 aprilie 2013, 18:14  

salariile fostilor angajati precum si alte drepturi banesti pe cara nu le-au primit cind vor fi date?

predescu ,  3 iunie 2013, 11:47  

In tarile sarace-precum Romaniajocurile de noroc sant simple excrocherii.La bingo oamenii se avanta in speranta ca vor castiga ceva.La loto ,fiind companie de stat,guvernul dirijeaza castigurile,deoarece are nevoie permanenta de bani. Pentru premiile substantiale min.de finante va spune cand sa fie acordate.De ex. la 6 din 49,banuiesc ca nu se va acorda numai cand se va ajunge la 12 mii sau 14mii de euro dupa cum este foamea de bani a guvernului. multa bafta jucatorilor.