Stelian Fulga date de contact cabinet tratamente naturiste


Date de contact cabinet Stelian Fulga "omul care a înviat din morti". Tratamentul Stelian Fulga bazat pe cura de dezintoxicare a organismului este foarte solicitat, dar si contestat.

Ce parere aveti de tratamentul Stelian Fulga ? Zice ca e 100% natural si totul se bazeaza pe eliminarea toxinelor din organism. Spune ca poate vindeca orice boala , în afara de psoriazis si cancer de oase.

Date de contact Stelian Fulga tratamente naturiste:
Bucuresti str. Mihai Bravu nr. 227 corp 18 ap.2 (zona metrou Muncii) Tel. 021 225 02 91; 021 624 18 24
cabinet Timisoara 0723636031, Tg Neamt 0724280411


Related Posts



169 comentarii :

Anonim ,  26 octombrie 2009, 14:58  

sotul meu are fibroza pulmonara.e cineva care a urmat tratamentul lui fulga si a dat rezultate?raspuns ,va rog

Anonim ,  13 noiembrie 2009, 14:18  

nu stiu daca are rezultate in alte domenii dar eu chiar am reusit sa ma las de fumat. din nefericire dupa 6 luni am inceput iar . o sa reiau picaturile pt ca doar cu ele am reusit.

Anonim ,  16 februarie 2010, 19:33  

sigur,este cacealma fratele meu a facut cura de dezintoxicare , era disperat de boala.(si este inca) nu i-a facut nimik deact ca aavut diaree...o zi, ce viermi eliminati in materia fecala? (asta , asa spune stelian fulga) ..minciuni...paranoia...face bani pe baza oamenilor disperati de boala...as vrea sa-mi dea cineva telefon .la acest numar 0763660631 sa-mi spuna cea mai mica ameliorare pe care a simtit-o? va rog ! astept! acum in cosmote sunt mii de minute gratuite , rog pe cineva sa-mi dea un beep si apoi sun eu. multa sanatate ! ca de la fulga,,,nu o s-o aveti never..

Anonim ,  22 februarie 2010, 14:48  

Buna ziua. Ma numesc Alca Iolanda, am 21 de ani si sunt din Iasi. Vreau sa urmez cura de dezintoxicare a dl Fulga. Va rog frumos, cum pot face rost de aceasta cura si cat costa? E-mailul meu este anca_esprit@yahoo.fr Va multumesc.

Anonim ,  4 martie 2010, 16:49  

am un coleg de munca are o fetita de 10 anisori a fost operata de tumora la cap in tg mures a facut citostatice ia cazut parul acum creste din nou dar a aparut din nou tumora a facut azi RMN si ia spus ca a reaparut amandoi parintii sunt terminati pe langa toate astea si saraci mai au 3 copii si iam spus eu de dl fulga .ce spuneti o puteti ajuta? va multumesc in numele lor nr meu 0746795700

Anonim ,  5 martie 2010, 11:09  

buna ziua! d-nule doctor fulga va rog frumos sa-mi trimiteti un e-mail cu cat costa, in ce consta si cat timp dureaza un tratament pentru slabit?am 25 ani, 87 kg si o inaltime de 1,63 vreau sa slabesc 25 de kg.va multumesc anticipat. astept raspunsul dumneavoastra pe adresa mea de mail. angellaa_is@yahoo.com

Anonim ,  22 aprilie 2010, 16:23  

am 52 de ani am fost diagnosticata cu sla as dori sa stiu daca exista un tratament pentru incetinirea boli.va rog frumos sant disperata dumnezeu sa va ajute.

stefan niculina ,  25 aprilie 2010, 11:56  

as vrea sa stiu adresa de email si nr de tel.a lui fulga.

Anonim ,  26 aprilie 2010, 23:12  

as vrea si eu un tratament pt colesterol si daca dupa scaderea colesterolului scap de petele din zona ochilor

Anonim ,  13 mai 2010, 21:38  

robytza . a inviat din morti cu moartea pre moarte calcand, OPERATIE REUSITA ,PACIENTUL DECEDAT :)))))





STF

bors benone ,  18 mai 2010, 17:48  

as dori sa stiu daca ma pot vindeca de ulcer post perforat fara rezectie efectuata acum 20 ani . a doua operatie nu am facut nici acum. gastroduodenal . cu acest tratament pot spera domnule FULGA benone oras roman

Anonim ,  25 mai 2010, 09:08  

daca am avea bani ar fi abine sa incercam , dar cum toate sunt foarte scumpe este foarte greu, eu as vre sa incer tratamentul domnului Fulga dar nu am bani.Problema mea este ca am 53 de ani si 1.71m dar greutatea est de110kg. din aceasta cauza fac tensiune as vrea sa slabesc dar cum daca nu am bani pentru tratament MONICA

Anonim ,  31 mai 2010, 15:56  

ma fratilor eu am facut cura de dezintoxicare acum 3 saptamani vreau sa spun ca ma eliminat la 2 litri de apa si foarte mult nisip sper sa foloseasca l cev tratamentul lui fulga daca nu dumnezeu cu mila daca nu ce sa facem cand ne e scris mergem toti sus am hcv pozitiv si un copil de 2 ani si 6 luni un dulce si un sot minunat cre nu as vrea sa ii las singuri nu zic nici ca cred dar nici ca nu cred in fulga am mers la el la cabinet si mi sa parut un pic desurubat dar nu asta conteaza eficienta tratmentului dar in final si de la medic dc ai un trtament si nu tii un regim adecvat nu se vede nimic poti sa iei toate pastilele di lume doamne ajuta

Anonim ,  7 iunie 2010, 05:33  

bolile noastre sunt rezultatul pacatelor noastre. daca nu am mai fi atit de mindrii, de orgoliosi,de fatarnici.... daca am fi mai credinciosi si am face mereu si mereu fapte bune , nu am mai fi atit de bolnavi,de uriti... grasi si strimbi ca viata noastra. nu ne intereseaza decit materia si tot ce tine de aceasta,masini luxoase,prostitutie,trafic de orice...... muuuulta mizerie....

Anonim ,  15 iunie 2010, 18:59  

Avand in vedere ca exista pareri atat de controversate omul bolnav,disperat nu mai stie ce sa creada de aceea a-r fi indicat sa -si expuna parerile doar persoanele care au urmat tratamentul domnului Fulga si au avut sau nu rezultate.

Anonim ,  21 iunie 2010, 18:38  

domnule fuga daca este sa ajung la bucuresti cu mama vreti sa o consultati si puteti sa-mi da-ti un tratament gratuit pentru mama astept un raspuns de la dumneavoastra va mumtumesc

Anonim ,  22 iunie 2010, 09:05  

Am mai multe boli:diabet zaharat insulino necesitant, astm bronsic, hipotiroidism, cardiopatie ischemica, HTA ST.III,care ar fi tratamentul pentru a stopa aceste boli?

Anonim ,  22 iunie 2010, 09:09  

domnule fulga am mai multe boli:diabet insulino necesitant,astm bronsic, HTA ST III, hipotiroidism si alte complicatii, care ar fi tratamentul pentru a stopa aceste boli?

Anonim ,  23 iunie 2010, 18:25  

as dori nr de tell al d-lui Fulga si adresa de e-mail va multumesc

Anonim ,  26 iunie 2010, 21:49  

Stelian Fulga mai face emisiune la OTV ? s-a mutat din Bucuresti ?

Anonim ,  26 iunie 2010, 21:51  

tratamentul Stelian Fulga de slabit unde il gasim ? este si pentru dezintoxicare

Anonim ,  27 iunie 2010, 17:45  

este un excroc; un asa zis "binefacator"! de fapt este un mare mincinos! am fost la el la insistentele sotiei mele care avea o problema la gat si medicii nu prea i-au dat de cap si ia sucit gatul intr-o parte si in alta si i-au fost recomandate tratamente in valoare de 600 ron. atunci l-am intrebat daca are studii de medicina si daca stie despre ce boala este vorba! s-a enervat si a inceput sa vorbeasca urat prilej cu care am plecat din cabinet, dar maine o sa-i fac plangere la Garda Financiara si la DNA; am un prieten care lucreaza acolo si sper sa-l vad cat mai repede in catuse pe acest sarlatan! va recomand sa nu aveti incredere in acest sarlatan! va fura banii degeaba

Anonim ,  13 iulie 2010, 18:00  

Domu Fulgea, cumpot sa stiu daca si eu am puteri?

Anonim ,  17 iulie 2010, 19:06  

buna zia numele e e mihaela sunt in spania si mau diagnosticat c espondiloartropatie indiferenciada nu stiu denumirea in romanaas vrea sa stiu daca are tratament caci medici spun ca e incurabila i-meilu meu e mihaelaneamtu1@yahoo.es va multumesc

Anonim ,  10 august 2010, 10:30  

tratamentele dr. Stelian Fulga dau rezultate!

Anonim ,  11 august 2010, 22:00  

tratamentul domnului Fulga este extraordinar.

Anonim ,  14 august 2010, 02:13  

buna ziua,soacra mea are hernie cervicala supraetajata si as dori un raspuns daca exista tratament pt. asta la domnul Fulga.rog raspuns la denis_nela@yahoo.com.multumesc

Anonim ,  18 august 2010, 13:48  

aveti ca binet si in deva, jud. hunedoara?

Anonim ,  25 august 2010, 12:58  

dom.fulga vam trimis de un an analizele prin posta cum miati cerut si nici un raspuns mai bine veneam pina in timisoara sunt soare cristina daca mai tineti minte va rog daca ma puteti ajuta sunati la 0755481750 sunt disperata dom.fulga am doi copii mici si medici din medias nu stie ce am mio spus ca am elicobacteripilori acum vor sa ma aperez la fiere mii frica ca ma omoara va rog in dum.mai am o speranta si in domnul isus cristos .

Anonim ,  24 septembrie 2010, 20:57  

mama mea are cancer osteosarcom[tumoare maligna acelulelor responsabile de formarea oaselor] face chimioterapie si nici un rezultat.va rog daca stie cineva un tratament.ADRESA MEA E PRINTI82@YAHOO.COM

Anonim ,  4 octombrie 2010, 21:29  

Buna ziua!!Tatal meu a avut chist hidatic hepatic,a fost operat 1 data dar mi-e sa nui mai iasa ....as vrea un tratamentnaturist pentru paraziti
mentionez ca aces chist a fost de 10 cm
multumesc!!!

Anonim ,  13 octombrie 2010, 22:57  

Buna ziua! Mama mea are o piatra la fiere de 6 mm credeti ca se poate rezolva fara a ajunge la operatie ?As dori si eu o adresa de mail a domnului doctor (miha0685@yahoo.com)

Anonim ,  23 noiembrie 2010, 17:40  

cura de dezintoxicare ajuta doar in colesterol trigliceride ,constipatie,atat in rest ajuta pt bugetul si distractiile lui fulga pe spatele prostilor

Anonim ,  6 decembrie 2010, 20:56  

am un var care s/a simtit bine dupa tratamentele de dezintoxicare!!!avea probleme cu circulatia la nivelul picioarelor si acum nu mai are...i s_au dezumflat,parca a mai intinerit cu cativa ani!!!

Anonim ,  8 decembrie 2010, 20:36  

Nu exista nici o institutie din "TARA" aceasta sau din EUROPA sa-i spuna SOP!?
Sau numai DUMNEZEU?

Anonim ,  9 decembrie 2010, 21:57  

buna domnu fulga am psoriazis si nu stiu ce sa fac,spunetimi din ce cauza a aparut acum doi ani a murit tatal meu si a inceput sami apara cite o pata alba adica o crusta alba acum am peste tot in cap ,pe miini, pe picioare si pe burta spunetimi ce sa fac sunt disperat am 35 de ani

Anonim ,  9 decembrie 2010, 21:58  

datimi un raspuns va rog frumos

Anonim ,  10 decembrie 2010, 19:58  

dragii mei ,am ajuns pe seitul asta pt ca si eu sunt disperat ca si voi...nu stiu unde sa mai caut..tatal meu are cancer la plamani,dupa o recidiva la antebrat...sa ne rugam la Dumnezeu el este singurul care poate sa vindece 100% si fara bani.aveti incredere in dumnezeu.va doresc sanatate la toti.Dumnezeu sa ne ajute pe toti

Anonim ,  17 decembrie 2010, 17:41  

buna ziua numele meu e alin si am strabism la ochiul drept, as vrea sa stiu daca exista vreun tr arament pentru a ma vindeca. va multumesc .asta e adresa mea alyman_85@yahoo.com

Anonim ,  27 decembrie 2010, 20:13  

cat dureaza o programare pentru aszm bronsic crazyman2880@yahoo.com

Anonim ,  4 ianuarie 2011, 16:28  

buna ziua .cum as putea trata asmul bronsic? .il am de la 4 ani iar acum am 18 .exista vreo sansa de a scapa?

Anonim ,  14 ianuarie 2011, 15:55  

la sibiu are cabinet?

Anonim ,  14 ianuarie 2011, 18:42  

buna seara domnu dr.fulga,va rog din suflet ,numele meu este gabriela si tatal meu are cancer la un plaman,si a mai fost depistat si cu abces hepatic,nustiu cum sa va zic dar tot ficatul este plin cu infectie...ve rog,mai exista sansa de tratare....ma puteti ajuta?nu conteza sacrificiile,orice sunt dispusa sa platesc..ast.un rsp.p nr.de tel 0745436148...va multumesc

Anonim ,  17 ianuarie 2011, 14:33  

buna ziua d-nul dr.Fulga tatal meu a fost diagnosticat cu bloc metastatic parotideo-subangulomandibular stang stang fixat cu punct de placare carcinom ochi stang operat,inop.are 79 ani.Va rog sa-mi spuneti ce tratament puteti sa-i recomandati pentru stagnare sau ameliorare,va multumesc tel 0743064802

Anonim ,  24 ianuarie 2011, 15:10  

acest om care se numeste doctor fulga este un mare mincinos si escroc...nimeni in afara de dumnezeu si doctoriiiii nu pot salva o viata ...asta e un escroc lam dus pe tata la bucuresti la el si urat ce ia vb asa urat magarul mia luat 12 milioane pe plantele lui si dupa o sapt tatal meu a murit si eu am ramas cu plantele lui in casa ce dracu sa fac eu acum cu ele ...tatal meu nu mai este e un mare escroc vedetiva de treaba voastra ca va ia banii degeaba ca daca tie scris sa mori..mori...nuti trebuie plantele lui...si ma asigurat ca se va face bn si uitati...

Anonim ,  1 februarie 2011, 15:32  

sunt operata de erhnie cervicala ,pa 8 februare fac un an tot mai am dureri .ce ati puta sa-mi recomandati??????????

Anonim ,  15 februarie 2011, 13:27  

cu acest comentariu ma adresez tuturor care au postat,mama a fost diagnosticata cu cancer gastric si din auzite a ajuns la Fulga.
inainte de tratament avea 100-110 kg,desi am incercat ani de zile sa o conving ca ar trebui sa mai slabeasca pt ca sanatatea ei avea de suferit nu aveam decat certuri ca rezultat.Nu stiu ce i-a facut Fulga,cert este ca actual se afla sub observatie medicala si probabil o vor opera.
In ceea ce il priveste pe Fulga in urma tratamentului ea a slabit pana la 75 kg si considera ca daca ar fi urmat tratamentul lui fara compromis ar fi fost bine.Dar din pacate ea este un caracter mai deosebit si nu ii plac regulile impuse.
Cat despre voi,personal sunt de ideea ca nici un medic nu poate face minuni in timp scurt si nici nu poate indrepta ceea ce noi am facut gresit o viata intreaga.El doar isi da toata silinta si daca in cateva cazuri are rezultate este deja foarte bine.
La urma urmei este si el doar om.

Anonim ,  15 februarie 2011, 19:48  

As dori si eu un tratament naturist pentru sinuzita.am luat antibiotice dar degeaba durerea persista. As dori ca domnul Fulga sa ma ajute. va multumesc :0724408571 astept un raspuns urgent

Anonim ,  15 februarie 2011, 20:24  

de unde putetem comanda picaturi antifumat?

Anonim ,  16 februarie 2011, 16:07  

vreau un email sau nr de tel a domnului stelian fulga..


sau trimiteti-mi un email pe adresa alexandraadrian17@yahoo.com cu reteta antifumat.....va rog mult

Anonim ,  25 februarie 2011, 17:17  

Nr. de telefon al domnului Fulga este: 0251.588.818 , in Craiova, urmeaza sa merg cu sotul meu, care a suferit un AVC, am sa revin cu detalii. Va doresc multa sanatate tuturor.

Anonim ,  2 martie 2011, 20:13  

Buna seara, va rog sa-mi spuneti cum se administreaza tratamentel de dezintoxicare si ant-tabac, le-am cumparat pe amandoua si nu stiu in ce ordine sa le iau ,cel de dezintoxicare sau cel anti-tabac mai intai sau amandoua odata . Va mutumesc, Cu respect Tiberiu

Anonim ,  8 martie 2011, 19:58  

Buna seara, sunt din Constanta, de unde sau cum pot procura picaturile anti-tabac? Va multumesc. Victoria

Anonim ,  9 martie 2011, 01:07  

buna seara, mama mea are hepatita c si sunt interesat de o adresa de mail sau un numar de tel al domnului fulga. adresa mea de mail este bro1609852yahoo.com, multumesc anticipat!

Anonim ,  11 martie 2011, 21:01  

buna,as vrea si eu sa stiu daca d-nul doc.fulga are cab.in timisoara,ast.rasp.va multumesc

Anonim ,  11 martie 2011, 21:06  

buna seara,spuneti-mi si mie de unde pot cumpara tratamentul anti fumat?lacri multumesc.

Anonim ,  26 martie 2011, 07:48  

buna,ma adresez domnului doctor Fulga.as vrea sa stiu daca exista vreun tratament naturist in cazul mamei mele.Are ciroza hepatica cu virus C activa decompensata vascular si parenchimatos.varice esofagiene, gastroduodenita cronica.va rog foarte mult daca cineva ma poate ajuta cu un numar de telefon de-al domnului doctor fulga sau un tratament.

Anonim ,  5 aprilie 2011, 17:28  

Buna am o intrebare ,ce pret au picaturile antitabac ? de unde le pot cumpara? la farmacii naturiste le gasesc? mltumesc!

Anonim ,  12 aprilie 2011, 20:01  

Buna ziua, stimate domn! Am fetita de 9 ani cu retard mintal, forma usoara. Exista vre-un tratament pe baza de plante care sa-i oxigeneze creierul si sa-i imbunatateasca memoria? Astept raspuns pe adresa de email gpn2curcani@yahoo.com si am dori, daca se poate, si o eventuala consultatie. Va multumesc!

Anonim ,  2 mai 2011, 16:39  

Bună, aş vrea să ştiu cât costă o şedinţă - consultaţie la dl. dr. Stelian Fulga. Sunt din Roman şi soţia are probleme cu hernia de disc şi ulcer duodenal cu nişă de 3 mm pe vârful bulbului, grupa de sânge 01. Trebuie făcută vreo planificare în prealabil? La Târgu Neamţ când vine?

Anonim ,  4 mai 2011, 23:12  

V-a zis, omul, de multe ori, ca nu este doctor. Fel de fel de comentarii, fel de fel de oameni si mentalitati, pe-aici!... In lunga sa activitate de tratare a bolnavilor, o fi avut si nereusite. Si unor doctori renumiti li se poate intampla sa dea gres. Dar, eu, desi nu l-am cunoscut decat ca l-am vazut la tv, nu cred ca este un sarlatan. Este un om care incearca, pe cat poate, sa ajute oamenii aflati in suferinte. Si cred ca este normal sa ia bani. Si el trebuie sa traiasca din ceva, nu?

Anonim ,  12 mai 2011, 17:46  

darotita domnului fulga acum sunt o persoana normala..de aceea ii doresc multa sanatate si spor sa facut produse..aveti incredere in el nu o sa va dezamageasca;)

Anonim ,  1 iunie 2011, 15:21  

buna ziua!
eu am cumparat astazi tratamentul de dexintoxicare de la domnul fulga si am inteles ca si slabesti de la el,ori eu vreau sa ma ingrash,...si il vand .sunt doua cure de dexintoxicare ,a doua se ia la 14 zile dupa prima ,fiecare costa 50 de lei,sunt sigilate,exact cum le-am cumparat...0737632433

Anonim ,  2 iunie 2011, 21:38  

femara poate fi inlocuita cu antitumorale avand un ulcer varicos la picior, am fost operata la sanul drept de o tumora benigna la sanul drept?mihaila viorica 0753900049

Antonia ,  6 iunie 2011, 23:46  

NU-l stiu pe domnul acesta deci nu ma afirm, dar tratamente naturiste chiar exista, eu am un depozit de plasturi de detofixiere si alte produse pentru sanatate, excelente, deci pe piata apar astfel de produse,ceaiuri etc , dar "mafia medicamnetelor" niciodata nu o sa recunoasca aceasta modalitate de vindecare, se fac bani multi din medicamente, in alte tari chiar si medicii sunt mai deschisi, la noi unii nici nu stiu decat cu clasicele medicamente despre care au studiat la facultate...si multi dintre oameni nu cred in asa ceva si e sfant pt ei ce spun medicii. De la aceste produse si pana la a pune doctorul mana pe tine si a te vindeca...mai este mult,nu exclud aceasta posibilitate, dar in principiu un mare DA noilor produse naturiste si un NU vindecarilor miraculoase prin atingere.

Anonim ,  10 iunie 2011, 15:29  

am auzit de picaturile pt fumat.imi poate spune cineva cum le pot procura?din cate am auzit eu la OTV ar fii 100 lei dar se plateste si taxa de curierat?

Anonim ,  10 iunie 2011, 16:50  

pt karacta la ochi se poate face ceva?la doctor costa foarte mult. pt mama 65 ani vaslui sau aproape de vaslui

Anonim ,  12 iunie 2011, 13:25  

Exista vre-un tratament pentru cancerul de colon in stare avansata?Va rog frumos asi dori un raspuns la las_nik63@yahoo.com.Va multumesc

Anonim ,  16 iunie 2011, 15:24  

va rog sami spuneti cat costa picatura anti fumat puteti sa ma cntactati la tel 0765889621 va multumesc

Anonim ,  25 iunie 2011, 15:25  

Exista vrun tratament pentru cancerul la ficat in stare avansata ?
Va rog frumos sa dori un raspuns pe adresa de messinger medeea_flavia@yahoo.com

ancuta ,  4 iulie 2011, 18:20  

Exista tratament naturist pentru litiaza biliara multipla?

Anonim ,  5 iulie 2011, 19:34  

Buna seara, Am luat cele doua sticlute cu solutie antitabagica pe care le-am administrat conform instructiunilor, dar surpriza, nu mi-au ajuns decat pentru primele trei zile. Efecte au fost, n-am mai fumat, dar am o stare extrema de nervozitate si ma abtin cu greu sa nu fumez, sunt in a saptea zi de cand am incetat sa fumez. Ce trebuie sa fac? Sa mai iau o sticluta si sa iau restul de tratament pentru cele 4 zile restante de picaturi? Va multumesc anticipat pentru raspuns. gala_s66@yahoo.com

Anonim ,  13 iulie 2011, 09:33  

buna ziua as dori sa stiu si eu cat costa picaturile antifumat?va rog sa-mi dati raspunsul cu tot cu cheltuielile de livrare si pentru cat timp ajunge o sticluta? va multumesc.cristinam.muresan7880@yahoo.com

Anonim ,  13 iulie 2011, 16:44  

am folosit tratamentul de detoxifiere am eliminat zeci de pietre de la fiere unele mai mari altele mai mici si mult nisip-Sotia a scapat de chinurile unei bile lenese acum dupa 5 ani de la tratament au revenit durerile,tratamentul ar trebui repetat deci a dat rezultat....

Anonim ,  18 iulie 2011, 15:08  

Ma numesc Visan Titiana si as dori sa va intreb ce pot sa fac pt ameteli,maini si picoare reci,vederea intetosata,dureri de cap,palpitati si dureri in piept.Va rog sa imi dati un raspuns sau o adreasa unde sa va contactez sunt din corabia jud olt.Va multumesc

Anonim ,  19 iulie 2011, 10:42  

Fiica mea are lupus, oare d.nul fulga trateaza asa ceva?

Anonim ,  19 iulie 2011, 14:49  

Bunicamea a cazut pe trotuar i nu poate sa se ridice di pat ca o doare coastele. ce poate folosi ca sa se ridice din pat.

Anonim ,  21 iulie 2011, 14:19  

eu am cumparat picaturi antitabac din timisoara de la farmacia naturista a dr fulga si dau rezultate

Anonim ,  22 iulie 2011, 23:10  

sunt felicia din bacau am luat cura de detoxifiere si m-am simtit bine am ramas uimita de ce am eliminat

Anonim ,  25 iulie 2011, 11:51  

dl FULGA daca aveti asa puteri de a vindeca am citit despre dvstra ca avet niste preturi de pici daca DUMNEZEU VA DAT ASA HAR/dece nu faceti si dv la preturi mai accesiile oamenilor disperati care vin la dv ca si DOMNUL ISUS A FACUT VINDECARI SI NU A PRETINS NIMIC DECAT CREDINTA IN DUMNEZEU

ce ziceti de asta hai sa fim seriosi

Anonim ,  1 august 2011, 17:37  

am 21 de ani,am venit din spania unde am fost diagnosticata cu ADENOCARCINOM GASTRIC (AP) si LIMFANGITA CARCINOMATOASA PULMONARA.N u este operabil.am un copil de 2 luni.va rog frumos ajutatima.adresa mea de mail e phantoma_yo@yahoo.com.astept un raspuns daca se poate face ceva in cazul meu.

Anonim ,  8 august 2011, 17:03  

buna ziua,sunt tinca,as dori sa stiu daca este vreun tratament pe mine,as dori o programare cu dr fulga.pt ca de mai bine de 2 ani tot garai si am burta extrem de umfta,simt ca am aer in ea si mai ales ca cand ma pun nervoasa se pune mai rau,cateodata am crize de nici nu ma pot pune in picioare,nu stiu
tot imi fac analize,dar nimic.DE ASTA AS DORI O PROGRAMARE SAU UN NR DE CONTACT SAU E MAIL ,EU VIN IN TARA PE 3 SEPTEMBRIE SI PLEC PE 17 SEPTEMBRIE,SI AS DORI IN ACEST TIMP DACA POT SA-IAU LEGATURA CU DOMNUL DR.ASTEPT RASP PE aly_bebe_ralu@yahoo.com...multumesc

Anonim ,  9 august 2011, 13:48  

buna ziua domnule FULGA. va rog daca se poatesa-mi spuneti si mie daca se poate ameliora cancerul pulmonar. am facut citostatice, dar sa extins si la oase. va rog se poate face ceva?

Anonim ,  10 august 2011, 14:18  

buna ziua domnule Fulga,bunicul meu de 68 de ani acum 2 zile a fost descoperit cu o tumoare la rinichiul drept in proportie de 60% va rog frumos sa ma sfatuiti si pe mine ce ar trebuii sa fac in aceasta situatie de ce tratamente ar avea nevoi de ce medicamente.va rog frumos.

Anonim ,  16 august 2011, 11:32  

mancati ca prostii orice, va imbolnaviti si vreti sa va scape toti sarlatanii.

Anonim ,  16 august 2011, 14:44  

cat costa va rog, tratamentul ptr detoxifiere?

Anonim ,  19 august 2011, 19:08  

am urmat tratamentul antitabac si m-am lasat de fumat...orice tigara fumata in timpul tratamentului nu mai are nici un efect...nici macar ameteala,,doar gustul ala rau...tratamentul urmareste inchiderea centrilor nervosi ce preiau nicotina..si are efect;) medicina moderna l-ar ucide dak ar putea...pai iei ca prostu Nicorette si te alimentezi prin el cu nicotina...cum vrei sa te lasi de fumat? in nici un caz:)....merita incercat;)...

Anonim ,  23 august 2011, 22:19  

stie cineva cat costa picaturile pentru a ma lasa de fumat ? sau pastile.. sau ce sunt..

Anonim ,  23 august 2011, 22:21  

salut, a mai avut cineva vitiligo... pana acum .. nu stiti se poate vindeca? sa dispara petele..

Anonim ,  30 august 2011, 15:53  

Buna am o intrebare ,ce pret au picaturile antitabac ? de unde le pot cumpara? la farmacii naturiste le gasesc?eu locuiesc in pascani....unde pot gasi cea mai apropiata farmacie? mltumesc! adresa mea este anndrey1989@yahoo.com

Anonim ,  21 septembrie 2011, 12:09  

numarul de telefon de la cabinetul lui stelian fulga din bucuresti este trecut gresit
nr corect este 021 255 02 91

Anonim ,  22 septembrie 2011, 18:14  

buna...tatal meu,in varsta de 68 de ani a fost diagnosticat in urma cu cateva luni de cancer gastric si o metastaza de 4 cm la ficat...medicii din spania iau mai dat trei luni de viata si cu chimioterapie 8 sau 10 luni.
as vrea sa stiu daca se mai poate face ceva.
va rog sa-mi dati un raspuns pe e-mail just_me_ady09@yahoo.com... multumesc mult!

RODICA ,  11 octombrie 2011, 14:20  

Buna ziua!as dori si eu datele de contact ale d-lui FULGA ,Pentru o programare ,tratament si ce-o mai fi .irodion62@yahoo.com .Sunt din Brasov

dany ,  25 octombrie 2011, 20:57  

buna ziua ! as vrea sa stiu daca stie cineva de un tratament naturist sau alta cale de eliminarea pietrelor la fiere ptr mama mea care nu poate avea o interventie chirurgicala sau operatie laparoscop din cauza unei infectii pulmonare care o macina de ani de zile si acum se confrunta si cu pr asta cu pietrele....va multumesc anticipat !

Anonim ,  7 noiembrie 2011, 14:23  

s-a lasat cineva cu adevarat de fumat?!?!?!...logic, ma refeream cu ajutorul picaturilor dlui Fulga. va multumesc

Anonim ,  22 noiembrie 2011, 12:59  

Da, m-am lasat eu si e chiar cel mai usor mod de a te lasa, e incredibil. si acum cautam contactul ca vreau sa mai iau pentru cineva

daniela ,  29 noiembrie 2011, 16:37  

Bunaziua Domnule Doctor ma numesc daniela am 34 de ani am fot la medic si ma spus ca am spondeloza si ma dat tratamet si tot rau ma sipt dumnavoastrta ce ma sfatuiti cum sa mai procedez ca tot rau ma sipt

Anonim ,  5 decembrie 2011, 20:49  

A fost cineva tratat de Dl Dr Fulga de leucemie acuta ast raspuns pe ritto_88@yahoo.com va multumesc :)

Anonim ,  8 decembrie 2011, 16:54  

buna ziua ....am o problema cu sotia...acum o sapt ia gasit o boala f grava....screloza multipla....va rog daca ma poate ajuta cineva ...cu vreun tratament ...astept un rasp la marianamilovanova@yahoo.es va rog ajutatima.....are 25 ani are toata viata inainte

Anonim ,  11 decembrie 2011, 18:28  

Cautati-l pe domnul Fulga. Noua ne dat o noua viata.

Emilian

Anonim ,  11 decembrie 2011, 18:35  

Il cunosc de ani de zile pe domnul Stelian FULGA.
Este un om deosebit, integru si care este harazit de bunul Dumnezeu cu calitati deosebite. Ne-am intalnit de cateva ori in platourile televiziuniim, am discutat si mi-am dat seama de profilul sau.
Lasand la o parte pe aceia care stiu doar sa aduca injurii, sugerez celoor suferinzi sa aiba incredere mare in ceea ce ofera domnul FULGA.

Va doresc tuturor incredere si multa sanatate !

prof. Mircea PELEA
JURNALIST
jurist

Anonim ,  27 decembrie 2011, 11:13  

cred ca nu se va aproba niciodata !

Anonim ,  10 ianuarie 2012, 19:22  

mai aveti sediul in resita ?

Anonim ,  11 ianuarie 2012, 19:42  

un numar de telefon al dl.dr.Fulga il pot oferi eu daca ajua...0722274031

Anonim ,  16 ianuarie 2012, 11:55  

buna ma numesc Ioana si sunt din Oradea,am cumparat cura de detoxifiere anul trecut de la fulga si nimic am dat pe ea 300Ron.Acum dupa sarbatori am mers in oras am intrat intr-o farmacie naturista sa cumpar niste ceaiuri si an constatat cu stupoare cura doctorului fulga la 92Ron.E o diferenta mica mare.Dupa parerea mea si a mai multor prieteni curele de slabire si detoxifiere se fac in functie de grupa sanguina.Va doresc sanatate si aveti grija sa nu fiti inselati.

Anonim ,  23 ianuarie 2012, 14:55  

eu am urmat cura de dezintoxicare a D-lui Fulga acum citiva ani si m-am simtit foarte bine dupa aceia ,eram mult mai usoara, respiram mult mai bine nu mai oboseam asa rau

Anonim ,  25 ianuarie 2012, 13:19  

eu cum vreau o cura de dezintoxicare a D-lui Stelian Fulga

Anonim ,  29 ianuarie 2012, 18:22  

ptr cancer la colon in stare avansata exista vreo solutie de acest tip/naturist?

Anonim ,  31 ianuarie 2012, 15:40  

d-le doctor FULGA,am fost la un doctor si am ficatul marit(gras),ma simt balonat si m-ia dat sa iau HEPAROT iau de o luna jumatate si nu ma simt bine va rog frumos sa ma ajutati am grupa sanguina A2 mady_mady2323@yahoo.com
VA MULTUMESC DIN SUFLET.(ma numesc GEORGE)

Anonim ,  5 februarie 2012, 19:56  

d-le doctor Fulga,cum pot procura picaturile anti fumat de la dumneavoastra.tin sa mentionez ca sunt diabetic.am voie sa le iau?va multumesc!moly7676@yahoo.com

adrian ,  7 februarie 2012, 20:30  

d-le doctor mama a fost diagnosticata cu urmatoarea boala,va scriu din fisa de externare; neoplasm colon ascrndent operat,hemicolectomie dreapta cu anostomoza ileo-transversa l-l,adenopatii abdominale si retroperitoniale,infectie urinara colibacilara,pleurezie bazala bilaterala,carcinomatoza peritoneala,chimioterapie c1 fu-fol.va rog din suflet daca mai aveti nevoie de alte date si daca se poate face ceva astept un raspuns pe adresa gloady@yahoo.com .va multumesc.

petrut mihai 11 februarie 2012, 09:41  

buna ziua dl doctor, detin un frumos astm bronsic am 170 inaltime si 90kg bineinteles si tensiune marita, stau rau si cu nervi ma irit foarte usor si atunci i-mi creste tensiunea,astept un sfat de la dumneavoastra,sunt din zona orasului roman,cu respect astept pe adresa petrut.milutaarondiahoo.com

Anonim ,  14 februarie 2012, 17:53  

tel. cab. FULGA-CRAIOVA

Anonim ,  21 februarie 2012, 13:47  

cit costa tratamentul anti fumat

Anonim ,  23 februarie 2012, 15:48  

tratament pentru fertilitate a luat cineva de la dr fulga. a dat rezultate?

Show Time TV International 28 februarie 2012, 02:42  

Pentru cei necredinciosi puteti urmarii materialele postate pe youtube, aveti posibilitatea de a urmarii cum se desfasoara un consult si parerea pacientilor filmati inopinant pe youtube canalul mediafilmcenter

Anonim ,  6 martie 2012, 15:12  

Stelian Fulga unul dintre multii escroci aparuti dupa asazisa revolutie, omul care te pipaie si iti mai ia si bani, sa-i fie rusine ca profita de suferinta oamenilor. Am fost la dinsul si " m-a consultat" in felul acesta.

Anonim ,  6 martie 2012, 15:20  

publicati comentariile impotriva acestor sarlatani,lumea este bolnava si disperata si nemernicii ca Fulga le inseala asteptarile!

Anonim ,  6 martie 2012, 15:24  

cind scrieti necredinciosi va ginditi la DUMNEZEU sau la escrocul de Stelian Fulga

Anonim ,  11 martie 2012, 18:18  

Am platit 300ron pt un tratament asa zis complet.Pe nici una din sticlutele dului Fulga nu scrie ce contine.Toate trimit la ,,vezi prospectul,, iar prospectul ...nicaieri.Singurul rezultat este ca maninci de rupi ...dupa. Aviz amatorilor de slabit.

Anonim ,  31 martie 2012, 14:29  

asi dori un numar de tel al doctorului STELIAN FULGA si si mai vrea sa stiu cite cabinete mai are inafara de bucuresti caci am o cumnata ff bolnava daca se poate urgent caci am sunat pe numerele care le are pe ned dar nu sunt bune

Harabagiu Elena 4 aprilie 2012, 22:18  

As dori va rog numarul de telefon al Dr. Fulga

Va MULTUMESC

Anonim ,  12 aprilie 2012, 13:22  

un saltatan psihopat !
Un derbedeu batran, se bate pe strada, ataca oameni in trafic din senin. M-a atacat pentru ca in coloana de 1 km nu am lasat o Solenza sa ma depaseasca pe dreapta, pe Sos. Berceni.
Si-a facut case pe Sos Berceni, una este dupa intrarea in com. Berceni, pe stanga, galbena cu acoperis albastru. Saracii oameni, bolnavi si creduli, au contribuit la bunastarea acestei scursuri umane, acestui mutant mare si hidos !

Anonim ,  16 mai 2012, 10:57  

am urmat tratamentul domnului Fulga cu rezultate ff bune problema noasta a tuturor este ca nu avem rabdarea si nici vointa sa respectam exact indicatiile date.aproape toti santem pofticiosi santem nerabdatori vrem rezultate imediate si spectaculoase.daca vrei sa te vindeci si nu vezi rezultatyl scontat in primele zile nu cauta repede sa te uiti cu ce masina se plimba Fulga..continua tratamentul ai nadejde in Dumnezeu si respecta pe cat posibil ceea ce trebuie sa mananci ai pornit pe un drum ..continua-l cu incredere..eu am eliminat un fibrom de 6,8 cm in 3 luni,au scazut anticorpii antitiroidieni de la 2550 la 1326 in 3 saptamani

Anonim ,  4 iunie 2012, 15:30  

Ma numesc Stelian am 28 de ani am hepatita cronica cu virus b ce pot face ,ce tratament pot urma? adresa mea de email este : yonelcalinescu@yahoo.com .astept raspuns multumesc...

Anonim ,  11 iunie 2012, 19:26  

am trei puncte de calcificari la prostata si infectie urinara cu inflamatie am luat antibiotice de la specialist urolog dar as vrea ceva naturist adresa mea de mail costel_vatamanu@yahoo.com astept raspuns si cum as putea lua legatura cu D-nl Fulga sau daca se poate sa primesc si prin posta sau curierat multumesc

Anonim ,  12 iunie 2012, 11:52  

buna ziua.am vazut la maruta in emisiune ca ati vorbit despre un tratament anti transpiratie. as vrea sa stiu si eu ce tratament este si de unde il pot procura. e-mailul meu este adryano_buyo@yahoo.com va multumesc

Anonim ,  12 iunie 2012, 14:35  

are cineva nr. de telefon al domnului fulga ? va rog contactatima la nr 0765817724 va multumesc anticipat

Anonim ,  26 iunie 2012, 17:56  

cine a facut rost de nr lui stelian fulga va rog sami dea un mesaj sau un telefon cu nr lui, pe Numarul 0753197773 sau un mail pe id coma_bossu

Anonim ,  3 iulie 2012, 14:56  

forumul vad ca e inca din 2009, dar nu observ niciun comentariu / raspuns oficial din partea dl. Fulga...

Anonim ,  10 iulie 2012, 17:14  

Buna ziua,

l- am vazut deunazi pe dl Fulga la o emisiune TV la care ruga pe parinti ai caror copii au glicemia mai mare de 200 sa ii duca la el. Spunea ca numai daca le pune mana/ palma pe partea de corp cu pancreasul ii insanatoseste.

Ati fost careva la dl Fulga pentru diabet/ glicemie mare si ati fost lecuiti/ajutai, in acest mod. Astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

Anonim ,  17 iulie 2012, 21:34  

am dureri mari de cap si vertigine ma puteti ajuta?

va multumesc!!!! 00393292527695 gina

Anonim ,  18 iulie 2012, 01:06  

Dar picaturi anti alcool a luat cineva ...??au dat rezultate

Irina ,  19 iulie 2012, 15:22  

Oameni buni bolile nu sunt decat rezultatul unei vieti nesanatoase. Noi nu avem o educatie in ceea ce priveste o alimentatie corecta si un mod de viata sanatos. Consecinta o reprezinta bolile cu care ne confruntam. Informati-va, cititi, aflati (ce inseamna produse alopate si ce inseamna produse naturiste, beneficii si consecinte petru ambele)! Nimemi nu ne da mura-n gura. Exista internet, carti...atataea mijloace de informare. E jenant sa nu cunoastem cand avem totul la indemana! Stiti ca in cele mai multe cazuri oamenii sufera din cauza ignorantei lor.
Dupa ce ne-am intoxicat ani de zile asteptam o vindecare miraculoasa in scurt timp, mergem la medic si luam ceea ce ne recomanda. Apoi ne confruntam cu efectele secundare pentru ca ingeram niste substante chimice-intoxicam organismul mai mult decta era. O substanta chimica este perceputa de organismul nostru ca un itrus, nu poate fi compatibila cu un sistem bio. Medicina alopata nu trateaza cauza ci efectul. Medicina naturista merge direct la cauza, elimina toxinele si regenereaza celula. Tratamentul naturist nu este agresiv precum cel alopat de aceea trebuie urmat timp mai indelungat.
Este lipsit de intelepciune si copilaresc sa ne asteptam minuni doar in cateva zile cand noi ne-am intoxicat in ani. Trebuie sa avem rabdare si vointa macar cata luni pentru a trata corect o afectiune cu produse naturiste. Merita efortul :sanatatea e cel mai de pret bun pe care il avem. Sunteti de acord? Fara ea nu te poti bucura de nimic. Viata e un dar de care nu trebuie sa ne batam joc!!

Anonim ,  28 iulie 2012, 00:45  

Stelian Fulga ...nu contest calitatile lui de terapeut dar nici nu le incurajez in schimb am realizat ca este un incult care se exprima intr-un fel anume ( ca multii cei fara prea multa carte )care intr-o conversatie sare de la un subiect la altul ..care se joaca cu psihicul uman si cu oamenii suferinzi de vre-o boala care vad in Stelian Fulga o a doua sansa la viata ...oameni naivi care il imbogatesc pe acest sarlatan , afemeiat ,complexat Stelian Fulga ..am avut proasta experienta de al cunoaste sa spunem un pic mai bine ,si doar a demonstrat cat de incult este si cat de badaran..oameni dragi aveti mare grija in cine va incredeti...din punctul meu de vedere acest om Stelian Fulga nu este altceva decat un incult , afemeiat , badaran , escroc ...

mariana ,  4 septembrie 2012, 13:13  

Dragi prieteni - de 35 ani am astm brosic alergic de asemeni nisip si pietre la rinichi am facut toate tretamentele posibile fara nici o ameliorare; va rog sa-mi recomandati un tratament naturist a d-lui Fulga - daca se poate tot pe aceasta pagina.

Anonim ,  22 septembrie 2012, 19:10  

daca nu aveti incredere nu mai jigniti,incercati tratamentul si apoi vorbiti la negativ eu nu am avut nevoie pina acum doar de tratamentul de dezintoxicare si am fost multumita



martie diana 1 octombrie 2012, 18:57  

http://shop.estudio.ro/articole/index.php?prod=detox
am gasit asta ,poate va ajuta, tratamentele d-lui Fulga sunt pe toate site-urile ocidentale , deci de unde ideea de sarlatanie, ce fac altii facem si noi romanii.

Anonim ,  23 octombrie 2012, 12:04  

si eu am luat tratamentul de dezintocxicare a d-lui Fulga si de la 110 kg am slabit la 85 kg este foarte bun,dar am tinut si regim conform grupei sanguine

Anonim ,  28 octombrie 2012, 02:53  

Eu stiu ca este o alternativa impotriva cancerului , vitamina B 17 sau Amigdalin .
tratament care medici din tara , chiar si din State , nu il accepta .
Dr Griffin a scris cartea ..O lume fara cancer ....
Si de ce oare nu e acceptata aceasta alternativa de vindecare ?
Vitamina B 17 se gaseste in samburi de caise , de mere etc

Anonim ,  28 octombrie 2012, 02:56  

De ce nu scrieti si despre vitamina B 17 , sau amigdalin , medicament naturist impotriva cancerului ?

Anonim ,  28 octombrie 2012, 02:58  

De ce nu scrieti si despre vitamina B 17 , medicament alternativ impotriva cancerului ?

Anonim ,  4 noiembrie 2012, 23:16  

buna ziua a incercat careva picuri anti fumat costa si au rezultat va ultumesc

Anonim ,  11 decembrie 2012, 15:59  

VAI DE CAPUL LUI!!!......Nu-l credeti oameni buni,Nu este instare sa dea cele mai mici lamuriri ,si daca te interesezi de produse:continut ,efect,injura ca un apucat si jicneste,si-i ies din gura doar vulgaritati,halal "terapeut"Asta e om? ,nicidecum!!!! Interati-va ce calificare are,sudor??!!!!!!!Sunt oameni care si-au lasat nr te tel aici, puteti sa-i sunati si va vor confirma ca este un MARE ESCROC!!!

Anonim ,  3 ianuarie 2013, 16:37  

merita incercat chiar in bolile pe care Fulga spune ca nu poate sa le vindece. Nu cred ca tinand 6 luni acest regim nu scapi de psoriazis .Eu am fost la Cozak in 1995 cu acest diagnostic si dupa 6 luni am uitat de boala .Santem in 2013 si nu am mai avut probleme cu psoriazisul. Singura problema este ca tratamentele lui Fulga costa mult mai mult decat ar face ele in realitate .Noi platim pentru idee

Anonim ,  11 ianuarie 2013, 10:14  

ESTE UN MARE ESCROC NATIONAL, VORBESTE URAT IN INSTITUTIILE PUBLICE , NU ISI URMARESTE DECAT SCOPUL ADICA DE A CASTIGA BANI DE PE URMA OAMENILOR AFLATI IN SITUATII DE BOLI
UN MAREEEEEEEEEE ESCROC NATIONAL NU VA MAI DUCETI LA EL , NU MAI DATI BANII UNUI NEAVENIT

Anonim ,  13 ianuarie 2013, 14:47  

!!!!!!!!!!!!!!!!!Buna ziua!Exista cineva care a fost tratat de cancer la ficat, de catre dl Fulga?????????????????
Va rog sa puneti comentul si sa fiti cat se poate de seriosi, ca nu este un lucru de glumit!Daca exista cineva va rog sa postati o data de contact!
Va multumesc, cu respect!

Anonim ,  20 ianuarie 2013, 14:13  

Nu exista comparatie Cozac Fulga.Cozac e dr,iar Fulga uitati-va si cititi despre el oameni buni a fost si anchetat pt ucidere nu a avut voie sa vinda produse miraculoase cum zice el nustiu acum daca are voie sa vinda ca nu reusesc deloc sa gasesc.Au cumparat doi vecini de ai mei sot si sotie acum citeva zile produse pt slabit si antifumat.O sa ii tin sub observatie sa vad cum se simt pt ca el a inceput tratamentul ea deocamdata nu dar daca or sa fie probleme o sa fie vai si amar de capul lui Fulga o sa ii fac reclamatii peste tot pt ca stiti ca Fulga zice asa:fara factura fara returnare de produse deci dac nu se simt bine si vor sa opreasca tratamentul or sa il arunce la gunoi adica 600 lei in buzunar la Fulga dar o sa il satur eu pe Fulga de magarii.Eu cumpar dupa net orice medicamente de la Natura shop cartuse si cerneala pt imprimanta de la Rastero din Timisoara telefoane de la Alo Gsm prelata pt masina etc si mereu am factura de la produse si termen de returnare dac nu sunt multumita dar vecinilor mei nu le-a dat factura absolut nimic decit au dat banii la posta si si-au primit produsele tocmai ca sa nu fie dovada ca ai cumparat de la el cu ce sda dovedeasca vecinii mei ca au cuparat de la el?O sa va tin la curent si o sa va spun daca e bine sau rau daca merita sa dati bani sau nu.

Anonim ,  20 ianuarie 2013, 15:13  

Ma numesc Ana si am luat cura de dezintoxicare de 14 zile cu 100lei iar dupa 14 zile am eliminat pietre la rinichi de 3 si 4mm ,dar e bine sa luati si argila,o perioada m-a ajutat si in tratarea bolii de colon iritabil.Eu ii multumesc dar daca nu ai credinta si nu iti schimbi modul de viata si de alimentatie cum a-ti vrea sa va faca minuni dl.Fulga???

Anonim ,  21 ianuarie 2013, 15:27  

domnu dr fulga ,as avea o intrebare.am ficatul plin cu pete ce tratament miati recomanda si cit costa.datim apel la nr.00393890372540.multumesc

Anonim ,  4 februarie 2013, 00:05  

samburi de caise si de mere sint toxici . au un mare continut de toxine . chiar si aloe vera are un continut mare de toxine daca il consumi asa crud . adica daca rupi frunza si o mesteci .

Anonim ,  17 martie 2013, 00:25  

am luat si eu picaturile anti tabac dela domnul fulga si au dat rezultate.am un an jumate de cand nu mai fumez.ii multumesc!!

Anonim ,  31 martie 2013, 19:43  

Buna ziua Domnule Doctor!Mama mea are o piatra la fiere de 8 mm.Ce tratament ar putea sa ia fara sa ajunga la operatie?

Anonim ,  9 aprilie 2013, 20:30  

oameni buni,am un bunic de 70 de ani care are diferite probleme(cu inima,prostata si diabet).Cand
l-a sunat pe DL.FULGA ia zis in 1 minut ce medicament ii trebuie si ca il trimite acasa in 4 zile
.Dupa ce a luat medicamentele(fulgin1,fulgin2) nu a simtit nimic,dar dupa cateva saptamani s-a internat in spital.VA SFATUI SA NU IL MAI BAGATI IN SEAMA PE ESCROCUL ASTA!!! MARE GRIJA !!!

Anonim ,  21 aprilie 2013, 23:14  

batae de joc de bieti bolnavi disperati nu stiu ce sa faca pe cine sa creada eu zic sa aiba incredere in bunul dumnezeu si ce le este sortit sa se intimple tot asta este nul mai acuzati pe dm fulga

Anonim ,  3 mai 2013, 15:59  

buna ziua domnuie Fulga , am fost diagnosticata cu o leziune celebrara , am 35 ani as vrea sa stiu daca exista terapie pentru aceasta leziune .imail e tm_71_mau@ yahoo.com .cu stima si respect Mirela

Anonim ,  5 iunie 2013, 11:03  

Domnilor nu e nici un excroc eu am 64 ani si il cunosc de cind facea box ca sportiv da eu am facut desinctosicare in fiecare an am 11 ani de cind fac si nu vreau sa va spun ce iese din om dar mai uitativa ce bagati in gura ca e cel mai important dupa aia totul NATURAL macar 6 luni cit despre fumat am scapat de el in 3 zile dar nu trebuie sa stati o luna pe linga cei care fumeaza Specific ca nu sint nici o ruda cu el dar mie mia facut bine

Sarbu Liviu 8 iulie 2013, 23:48  

poate sa zica cineva daca exista tratament naturist pentru Policitemia Vera?
daca poate sa-mi raspunda careva va rog frumos sa o face-ti sunt disperat,e o boala care iti ingroasa sangele in organism.

Anonim ,  19 iulie 2013, 16:34  

buna ziua ma numesc elena si am probleme cu respiratia atunci cand este frig afara cand rad ancep sa respir foare greu ce tratament asi putea sa ancep astept un raspuns.

Anonim ,  25 iulie 2013, 10:56  

Dr. fulga nu este un escroc,eu am avut-o pe mama care am dus-o cu lumanarea la el ,la acre niciun dr nu ia mai dat nicio sansa dar el ia dat un regim si un tratament cu argila!ii multumesc domnului dr ca o am pe mama langa mn!

Anonim ,  19 septembrie 2013, 08:01  

buna ziua ,i-mi puteti spune daca detoxifierea este buna si la consumatorii de droguri?

Anonim ,  18 noiembrie 2013, 13:45  

SI eu vreau sa merg la el ca am vorbit cu dinsul la telefon si o zis ca vindeca depressia s-au daca stie cineva altceva va rog sa-mi scrieti va multumesc

Anonim ,  18 noiembrie 2013, 13:46  

Nu am nici un comentariu daca cineva poate sa vindece depresia

Anonim ,  18 noiembrie 2013, 13:47  

DL Fulga am citit despre el ca vindeca si depresia s-au daca stie alttcineva alt tratament va multumesc

Andreea♥ 5 februarie 2014, 13:35  

Domnule doctor, sânul meu stâng prezintă retromamelonar o formaţiune cu contur boşelat , hipoecogena, cu vascularizaţie periferică, omogena ,cu diametru, de 1,8cm. Credeţi ca această problema se poate rezolva altfel ci nu numai prin operatie? Ma puteti ajuta?

Anonim ,  1 martie 2014, 12:31  

Nu aveti incredere in tratamentul lui Stelian Fulga. Maicamea si a dat comanda de niste ceaiuri de detoxifiere de 400 de lei. A inceput tratamentul acasa si a inceput sa se simta slabita de toate puterile iar noaptea cand sa mearga la baie sa elimine toxinele la ea a lesinat si sa lovit la cap de un scaun. Este un impostor. Noi vom face plangere la politie.. Nu cumparati de la el nimic pentru ca va vine OTRAVAAAAA !!!

Anonim ,  3 martie 2014, 00:15  

Am văzut comentarii cum că sâmburi de mere sau de caise sunt toxici. De unde scoateţi asemenea aberaţii? Sâmburii de mere cotin o cantitate infimă de cianură, dar nu atât de mult cât să dăuneze sau cât să ucidă. Înante de a mai posta tot felul de idei, documentaţi-vă, oameni buni!

Anonim ,  4 iunie 2014, 18:49  

Buna ziua as vrea si eu ceva pentru nisipul de la rinichi si si namolul de la fiere.astept raspuns la adresa : danyella172@yahoo.com

moise.elena54@yahoo.com ,  29 iulie 2014, 10:21  

Ma numesc Elena, am un frate de 60ani cu tumora la plamanul stang si cu aderente la dreptul. A facut citostatice un an si jumatate cu mici intreruperi si nu a scazut decat 3 cm. Este inoperabil. Va ror sa-mi spuneti daca aveti un tratament pentru acest diagnostic.